امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سروش، منتشر کرد
سروش، منتشر کرد

کتاب«رسانه‌ها و مدرنیته» به چاپ ششم رسید

مشاهده ۲۰۵
۱۳۹۹/۱۰/۱۰- ۱۱:۵۵
تعداد بازدید:205

انتشارات سروش چاپ ششم کتاب«رسانه‌ها و مدرنیته: نظریة اجتماعی رسانه‌ها» تألیف جان ب.تامپسون را با ترجمة مسعود اوحدی منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «رسانه‌ها و مدرنیته: نظریة اجتماعی رسانه‌ها» اثری جامع و قاطع در زمینة رسانه‌ها و مطالعات فرهنگی است که نظریة انتقادی را با نظریة اجتماعی پیوند می‌دهد و پیشاهنگ گفتمانی بسیار فراگیر در این عرصة روبه رشد می‌شود. جان تامپسون در این کتاب به‌طرزی عالمانه و با موشکافی به پاسخ دادن به پرسش‌هایی نظیر پرسش‌های زیر می‌پردازد: رسانه‌ها چه نقشی در شکل‌گیری جوامع مدرن و مدرن شدن جوامع دارند؟ چگونه می‌توان تأثیر اجتماعی اشکال مدرن ارتباطی و اشاعه خیره‌کننده اطلاعات را طی دو قرن اخیر درک و تبیین کرد؟ از نظر تامپسون تحول و توسعة رسانه‌های ارتباطی ترکیب و سرشت زندگی اجتماعی را دگرگون کرده و اشکال جدیدی از عمل و تعامل را بوجود آورده است. وی در هشت فصل با تحلیل موضوع‌هایی همبسته نظیر ارتباط و بافت اجتماعی، رسانه‌ها در جوامع مدرن، رونق تعامل رسانه‌ای، دگرگونی در رؤیت‌پذیری، جهانی شدن ارتباطات، ریشه‌گیری و تحکیم مجدد سنت، خویشتن و تجربه در جهان رسانه، و اختراع دگربارة عمومیت شکل‌پذیری مجدد فرآیند خودشکل‌دهی را به منصة ظهور می‌رساند.

چاپ ششم این اثر در 363 صفحۀ وزیری، شمارگان 1.000 نسخه و با قیمت 55.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروشwww.soroushpub.com برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

 

تصاویر

امتیاز شما