امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده پخش زنده لیورپول و ساوتهمپتون از رادیو ورزش

مشاهده ۴۴۳
۱۳۹۹/۱۰/۱۵- ۱۰:۱۳

رقابت بین تیم های لیورپول و ساوتهمپتون را می توانید امشب به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز دنبال کنید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لیورپول دوشنبه 15 دی ساعت 23 به مصاف ساوتهمپتون می رود و محمد صلاح می‌ خواهد آمار خود در برابر این تیم را بهبود بخشد. بازیکن مصری قرمز ها توانسته در شش مسابقه‌ خود برابر این تیم هفت گل به ثمر برساند. رابی فاولر تنها بازیکن لیورپول است که با هشت گل، آمار بهتری از صلاح دارد.
تیم یورگن کلوپ در سه مسابقه‌ قبلی خود در زمین ساتهمپتون پیروز شده است. لیورپول هرگز در چهار مسابقه‌ پی‌ در‌ پی در زمین آنها به پیروزی نرسیده است. در ۴۵ دیدار دو تیم در لیگ، تنها یک بازی بدون گل تمام شده است. از اکتبر ۲۰۱۵ تاکنون، لیورپول هرگز در سه بازی متوالی به نتیجه‌ مساوی دست نیافته است. بازیکنان کلوپ پس از دریافت ۲۱ گل در ۱۱ بازی، در ۱۱ بازی گذشته ۷ گل دریافت کرده‌ اند. دیووک اوریگی تنها بازیکنی است که در خانه ساتهمپتون هت‌تریک کرده است.
این اولین بازی لیورپول در تاریخ ۴ ژانویه است. آنها آخرین بار در سال ۲۰۰۴ در این تاریخ در جام حذفی مقابل یویل تاون قرار گرفتند. دنی اینگز، بازیکن ساتهمپتون، ۲۵ بازی برای لیورپول انجام داده و ۴ گل به ثمر رسانده است.
گزارش زنده رقابت بین تیم های لیورپول و ساوتهمپتون، امشب ساعت 23 به تهیه کنندگی هوشنگ للهی و با گزارشگری مهدی نیلاش از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

امتیاز شما