امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تفاهم رادیو فرهنگ و خانه کتاب ایران برای پخش اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه

مشاهده ۳۸۲
۱۳۹۹/۱۰/۱۶- ۱۰:۳۸

مدیر رادیو فرهنگ و مدیرعامل خانه کتاب ایران برای همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در دیدار مدیر رادیو فرهنگ و مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران، درباره همکاری رادیو فرهنگ و خانه کتاب در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه تبادل نظر شد.

علیرضا حبیبی، مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار گفت: رادیو فرهنگ در برنامه‌ های مختلف به حوزه کتاب توجه دارد. به ویژه در گروه کتاب این شبکه رادیویی در معرفی نویسندگان، کتاب ها ‌و ناشران اهتمام داریم.

وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های  مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه‌های رادیویی در نظر گرفته ایم که  نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، تا بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزویان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه «کتابستان» و تاکید ویژه برنامه «هفت اقلیم» بر کتاب و کتابخوانی از جمله آن‌هاست.

در ادامه نیز علیرضا حبیبی پیشنهاد برگزاری مسابقه ملی کتاب را اعلام کرد که دهقانکار از این پیشنهاد استقبال کرد. هم چنین مقررشد اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه به صورت زنده از رادیو فرهنگ روی آنتن رود و نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز از این شبکه رادیویی پوشش داده شود.

گفتنی است نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن  سال جاری برگزار می‌شود.

 

امتیاز شما