امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

چالش های جدایی‌ طلبان در اروپا سوژه مستندی در هیسپان تی وی

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۹/۱۰/۱۶- ۱۴:۵۳

مستند تولیدی «فراتر از کاتالونیا؛ چالش های جدایی‌طلبان در اروپا» فردا برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «فراتر از کاتالونیا؛ چالش های جدایی‌ طلبان در اروپا» دیدی کلی درباره پانورامای ناسیونالیستی در اروپا را به مخاطب ارائه می دهد و ضمن بررسی موضوع استقلال کاتالونیا از اسپانیا، نشان می دهد که در اکثر کشورهای اروپایی، یک یا چند منطقه تمایل به خودمختاری دارند و این مسئله به معضلی جدی در قاره اروپا تبدیل شده است.

آریادنا گارسیا، تهیه کننده این مستند با سفر به کشورهای مختلف اروپایی، به مسائل خودمختاری و استقلال‌ طلبی در کشورهایی همچون فرانسه، لهستان، بوسنی و هرزگوین و فرانسه می‌ پردازد و دیدگاه بومیان این مناطق را در این خصوص جویا می‌ شود.

مستند «فراتر از کاتالونیا؛ چالش های جدایی‌ طلبان در اروپا» با افراد مختلف از مردم عادی تا استادان دانشگاه گفت‌ و گو می‌کند.

این مستند چهارشنبه 17 دی ساعت 3 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌ شود. اسپانیایی زبان‌ های سراسر جهان می توانند بازپخش این مستند را همان روز ساعات 8، 14 و 20:30 مشاهده کنند.

امتیاز شما