امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهرداد خوشبخت با «آب و تاب» به رادیو تهران می آید

مشاهده ۳۶۹
۱۳۹۹/۱۰/۱۷- ۰۹:۱۱

برنامه«آب و تاب» این هفته جمعه 19 دی با حضور مهرداد خوشبخت، کارگردان و اجرای محمد صالح علاء روی آنتن رادیو تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«آب و تاب» به گفت و گوی زنده و صمیمانه محمد صالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌ های آنها در حوزه‌های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

برنامه«آب و تاب» جمعه 19 دی میزبان مهرداد خوشبخت، کارگردان می‌شود. مهرداد خوشبخت متولد سال 1348 در آبادان، کارگردان و نویسنده است. او فارغ التحصیل دوره سینمای جوان خوزستان است. اولین کار جدی اش در عرصه کارگردانی، ساخت فیلم تلویزیونی «پرواز» با موضوع «حیات پس از مرگ» بود. وی دو فیلم دیگر با این موضوع به نام های «سفر آخر» و «پل» جلوی دوربین برد. «پیگرد»، «خشم و قضاوت»، «رویای آخر» دیگر فیلم های تلویزیونی خوشبخت هستند که با تأثیر از محتوای فیلم های اولیه اش ساخته شد. فیلم‌ سینمایی«آبادان یازده ۶۰» ساخته مهرداد خوشبخت، از دیگر کارهای جدیدی است که ...

برنامه«آب و تاب» را می توانید جمعه‌ ها ساعت 21 تا 22:30 به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی از رادیو تهران بشنوید.

 

امتیاز شما