امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

سیمای جهان بین با اهالی بام ایران در «زیر یک سقف»

مشاهده ۳۰۶
۱۳۹۹/۱۰/۱۷- ۱۰:۴۵

برنامه «زیر یک سقف» ویژه خانواده‌ ها به صورت زنده و مستقیم در سیمای استانی جهان بین تولید و پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرحناز حاتم پوری تهیه کننده و کارگردان برنامه «زیر یک سقف» با هدف فراهم کردن اوقاتی برای خانواده‌ ها با توجه حضور بیشتر افراد در جمع خانه و خانواده به علت شیوع بیماری کرونا، آموزش هایی هم در زمینه‌های هنری، تربیت فرزندان، اقتصادی و آشپزی برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.
برنامه«زیر یک سقف» در بخش چی فکر می‌کنی با بیان صحبت هایی درباره این موضوع که اعضای خانواده چقدر یکدیگر را می‌ شناسند میهمان خانواده‌ های هم استانی می‌ شود.
سبزینه یکی از بخش های زیبا و رنگی برنامه است که به نگهداری و پرورش گل و گیاه آپارتمانی می‌ پردازد. در قسمت گام به گام حواس و خلاقیت کودکان پرورش پیدا می‌کنند.
زندگی سلام (در جمع خانواده‌های موفق)،کلام نور (احادیث گوهر بار پیامبر و ائمه معصومین در خصوص اهمیت خانواده)، آشپزی محلی و آموزش دمنوش های فصل زمستان، معرفی معلولان و کارآفرینان استان، مبحث کارشناسی (شامل روانشناسی، حقوق، جامعه شناسی، اقتصادی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، پزشکی و طب سنتی) و هنرکده (آموزش خیاطی، کار با نمد و قلاب بافی) از بخش های بسیار متنوع و جذاب برنامه «زیر یک سقف» هستند.
مجریان این برنامه فروزان بیگی و زهرا کریم زاده، تصویربرداران بهزاد پیشکار، حمید عسگری و رضا حامدی و صدابرداران آن مجید کبیری و سیدعباس حسینی هستند و تدوینگر آن هدی احمدپور است.
برنامه«زیر یک سقف» روزهای زوج ساعت 10 تا 11 تقدیم مخاطبان سیمای جهان بین می‌ شود.

امتیاز شما