امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

کشمکش آمریکا و انگلیس بر سر جولیان آسانژ از نگاه شبکه پرس تی وی

مشاهده ۲۰۶
۱۳۹۹/۱۰/۲۱- ۱۳:۵۱

برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué With Richard Medhurst) شبکه پرس تی وی به بررسی کشمکش های آمریکا و انگلیس بر سر جولیان آسانژ و برگزاری آخرین دادگاه محاکمه وی در 4 ژانویه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کوین گوستولا روزنامه نگار و مستندساز و جو لاریا تحلیلگر سیاسی به برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست»  (The Communiqué With Richard Medhurst) در شبکه پرس تی وی می آیند تا در کنار تحلیل های ریچارد مدهرست، مجری - کارشناس برنامه، به بررسی کشمکش های آمریکا و انگلیس بر سر جولیان آسانژ و برگزاری آخرین دادگاه محاکمه وی در 4 ژانویه بپردازند.
این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای ریچارد مدهرست با اشاره به برگزاری دادگاه درخصوص تحویل جولیان آسانژ به ایالات متحده در تاریخ ۴4 ژانویه 2021، مخالفت دادگاه بریتانیایی با آزادی مشروط آسانژ را بررسی می‌کند.
در این برنامه ضمن مروری بر پرونده جولیان آسانژ و افشاگری‌ های وی، حکم دادگاه لندن در رد استرداد جولیان آسانژ به آمریکا و دلایل ونسا باریستر قاضی دادگاه برای صدور این رای واکاوی می‌شود.
کوین گوستولا روزنامه نگار و مستندساز و جو لاریا تحلیلگر سیاسی کارشناسان مهمان این برنامه هستند.
«اعلامیه با ریچارد مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه 22 دی ماه ساعت 10 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود.
تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 21، سه شنبه ساعت 5 و 19، چهارشنبه ساعت 3 و 8، پنجشنبه ساعت 14 و جمعه ساعت 23 پخش خواهد شد.

امتیاز شما