امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
شورای صنفی ایثارگران رسانه ملی از معاون منابع مالی و سرمایه انسانی قدردانی کرد
شورای صنفی ایثارگران رسانه ملی از معاون منابع مالی و سرمایه انسانی قدردانی کرد

رسانه ملی در زمره 5 دستگاه برتر رسیدگی به امور ایثارگران

مشاهده ۳۵۴
۱۳۹۹/۱۰/۲۲- ۱۴:۰۶
تعداد بازدید:354

اعضای شورای صنفی ایثارگران رسانه ملی در دیدار با احمد شهریاری از اهتمام رئیس سازمان صداوسیما و معاون منابع مالی و سرمایه انسانی به ساماندهی امور ایثارگران و اجرای مطلوب قوانین ایثارگری در سال‌های اخیر قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس امور ایثارگران به همراه اعضای شورای صنفی این امور در دیداری با شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی با اهدای لوح سپاس از رویکرد چند سال اخیر این معاونت در زمینه ساماندهی امور ایثارگران و عمل به همه قوانین مرتبط با آن قدردانی کردند.

شهریاری در این دیدار با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ودیعه ای الهی است که ما باید با تمام وجود از آن محافظت کنیم گفت: رسانه ملی یکی از 5رکن اصلی نظام است و در هسته مرکزی آن ایثارگران هستند؛ رسانه ای که حاکمیتی است و باید ایثارگران مرکز ان را تشکیل بدهند.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی با تأکید بر اینکه مفهوم ایثارگری باید همواره محافظت شود گفت: مجموعه ایثارگران باید مجموعه ای با عظمت باشند و ما تا کنون فقط بخشی از حقوق حقه این قشر از همکارانمان را ادا کرده ایم. وی افزود: ارزش ها باید در کار ملاک قرار بگیرند و ما با تأکیدی که ریاست سازمان بر این امر داشته و دارند باید این نهاد را تقویت کنیم.
در این دیدار ملکی، رئیس شورای ایثارگران سازمان با بیان اینکه رتبه امور ایثارگران سازمان صداوسیما در میان دیگر دستگاه‌های کشور پیش‌ازاین رتبه مطلوبی نبود، گفت: به لطف خدا پس از تدابیر معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی، رسانه ملی در زمره پنج دستگاه برتر کشور در این زمینه قرار گرفته است.
وی با قدردانی از برگزاری جلسات مستمر و منظم معاون منابع مالی و سرمایه انسانی با اعضای این شورا گفت: این اهتمام آینده روشنی را برای پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی ایثارگری ترسیم می‌کند و می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر بخش‌های رسانه ملی در این زمینه باشد.
گفتنی است در لوح قدردانی که در این مراسم اهدا شد، خطاب به معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی آمده است: سیاست‌های کلان فرمانی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی‌برای گسترش و استواری فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی امور ایثارگران و اجرای بی‌تنزل قوانین مرتبط که همه دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند، با کاراندیشی شایسته‌تان در سازمان به فرازی نیک نزدیک شده و در کانون در خور جای گرفته و جایگاهی برتر را برای رسانه ملی در میان دستگاه‌های گوناگون به ارمغان آورده است. همچنین کوشش شایسته و سزاوار مجموعه تحت امرتان برای برابرسازی دستمزد کارکنان سازمان با هزینه‌های زندگی آنان درخور ستایش و دست‌مریزاد است. آرزومندیم تلاش‌های شما و همکارانتان پذیرفته درگاه حق باشد.

امتیاز شما