امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«شکلات تلخ» راوی زندگی سخت کودکان کار

مشاهده ۳۸۷
۱۳۹۹/۱۰/۲۳- ۱۳:۰۹

مستند تلویزیونی «شکلات تلخ» این سه شنبه 23 دی، به موضوع مهارت آموزی کودکان کار و آسیب دیدگان نوجوان می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی امروز، با موضوع خروج از آسیب و ایجاد شغل و مهارت به داستان زندگی تعدادی از کودکان کار می‌پردازد، ای کودکان روزهای سختی را گذرانده اند و آسیب هم دیده اند، ولی اکنون در شرایط مساعدی زندگی خود را سپری می‌ کنند.
مستند تلویزیونی «شکلات تلخ» این هفته به موضوع مهارت آموزی کودکان کار و آسیب دیدگان نوجوان می‌پردازد و این برنامه قرار است روز سه شنبه با موضوع بررسی زندگی کودکان و نوجوانانی که به دلایل مختلف آسیب های فراوانی دیده اند و حال با قرار گرفتن، در مسیر ساماندهی، زندگی جدیدی را تجربه می‌کنند، پخش شود.
مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت: بعد از کارتن خوابی، پاتوق ها، خونه مادری و پدری، سرای مهر، امید، سرای فرشته‌ ها و... حالا داستان این مستند به سرای حافظ رسید در این برنامه زندگی آسیب دیدگان حوزه اعتیاد از منظر شغل و مهارت بررسی می‌ شود.
در سرای یاسر زندگی نوجوانانی بررسی می‌شود که هر یک داستانی عجیب و غریبی دارند از قصه علی گرفته که دو برادرش را در دو مرکز بهزیستی می‌ بیند و قرار است خودش راهی خدمت سربازی شود تا داستان امیرحسین که مادرش به دلیل سرقت در زندان است و پدرش نیز با آلوده شدن به مصرف مواد مخدر این روزها متواری است و ...
احمدی در پایان گفت: با مهبد چشمی‌ به سرای حافظ رفتیم با محمد علی کرمی مدیر درمان سرای امید اوضاع و احوال روحی و روانی نوجوانان را بررسی کردیم و با علی علیپور داستان افتتاح آشپزخانه سرای یاسر را که در آن نوجوانان مهارت آشپزی را برای کودکان و نوجوانان کار و خیابان تجربه می‌ کنند به تصویر کشیدیم.
«شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی شنبه و سه شنبه، ساعت 16 روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

امتیاز شما