امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گپی با بانوی مخترع ایرانی در برنامه «مهربانو» رادیو تهران

مشاهده ۴۶۰
۱۳۹۹/۱۰/۲۴- ۰۹:۰۸

برنامه«مهربانو» رادیو تهران پنجشنبه 25 دی، با دکتر سهیلا سلحشور کردستانی، بانوی مخترع و کارآفرین ایرانی گفت و گو می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«مهربانو» در گفت و گو با دکتر سهیلا سلحشور کردستانی، بانوی مخترع ایرانی، زندگی این بانوی موفق و تاثیرگذار جامعه را مرور می‌کند.

در این برنامه علاوه بر این که بانو از عشق و حمایت همیشگی همسرش می‌گوید، با افتخارات عملی، کشفیات، مقالات و اختراعات علمی و فعالیت بی نظیر و بی شمار این بانوی سر بلند کردستانی آشنا می‌شوید.

این بانوی موفق علاوه بر تحصیلات عالیه، سوابق کاری چشمگیری در عرصه‌ های علمی و حرفه ای دارد که پیش از هر کسی، خود او از داشتن چنین موقعیتی خوشحال و خرسند است. چرا که او با حس مادرانه اش، خدمتگزاری به مردم جامعه ای که در آن زندگی می‌ کند، را وظیفه ای می داند که باید مداوم برای آن تلاش کند تا به نحوه احسنت آنها را انجام دهد.

ترمیم کننده‌ ها، ضدعفونی کننده‌ ها، بندآورنده‌ های خونریزی، پوشش پلیمری زخم ثبت شده در اتحادیه اروپا، ساخت نوعی چسب سه لایه حاوی داروی ایبوپروفن و... از جمله اختراعات دکتر سهیلا سلحشور کردستانی است.

مخاطبان رادیو تهران می توانند برنامه «مهربانو» را به تهیه کنندگی، اجراء، تحقیق و آیتم سازی زرین کشاورز، هر پنجشنبه ساعت 18:30 دقیقه دنبال کنند.

 

امتیاز شما