امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«حکایت فتح» روایتی از دلدادگی ها و دلاورمردی های رزمندگان در دفاع مقدس

مشاهده ۶۶۷
۱۳۹۹/۱۰/۲۴- ۱۱:۵۰

برنامه زنده تلویزیونی «حکایت فتح» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهارشنبه‌ ها به مدت 60 دقیقه، وقایع دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام را روایت می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس در خصوص مدیریت دفاعی، دلاورمردی رزمندگان، ایثار ایثارگران و دلدادگی رزمندگان به آرمان‌ های والای اسلام و انقلاب به گفت و گو می‌ پردازند.
پخش سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مجاهدت و ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، گزارش، سرود، تصاویر آرشیوی دفاع مقدس، گفت و گو با کارشناسان حوزه مقاومت و تحلیل سیاسی مقاومت از دیگر بخش های این برنامه است.

تهیه کننده «حکایت فتح» علی داورپناه، کارگردان حمید بالو، تدوینگر ملیحه حیدری، مجری مسعود مرادی و دستیار تهیه آن سعید ملایی است . همچنین تصویربرداران این برنامه اسدالله کشتکار، عبدالرضا حقیقی و سعید رستم زاده و صدابرداران آن محمدصادق عادل و سیدجواد هاشمی هستند. 

برنامه «حکایت فتح» امشب ساعت 21:15، با حضور سردار نبی رودکی فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس و سردار اسدی فرمانده تیپ المهدی در دوران دفاع مقدس زنده از شبکه فارس پخش می‌ شود. بازپخش این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 6 روی آنتن می رود.

تصاویر

امتیاز شما