امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بررسی اهداف بیانیه گام دوم در برنامه «نقش من»

مشاهده ۸۰۹
۱۳۹۹/۱۰/۲۹- ۱۲:۴۹

برنامه ترکیبی «نقش من» با موضوع واکاوی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از روزدوشنبه 29 دی ماه، هر شب ساعت 21 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نقش من»  با دیدگاهی متفاوت به سراغ بیانیه گام دوم رفته و اقشار مختلف را به عنوان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم مورد توجه قرار داده و تلاش کرده به این وسیله اذهان عمومی را درگیر این بیانیه نموده و آنها را به حرکت در این مسیر سوق دهد.

در این برنامه، نقش و میزان تاثیر اقشار مختلف اجتماع اعم از جوانان ، زنان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، فرهنگیان، مدیران، کشاورزان، بازاریان، تولیدکنندگان و.... در گام دوم با حضور میهمانان مختلف از کارشناسان خبره و آگاه بررسی و تبیین می‌شود.

برقراری ارتباط مستقیم با مردم در قالب گزارش مردمی و مستند نگاری اجتماعی در مورد بیانیه گام دوم و تاثیرگذاری آحاد مختلف در گام دوم از دیگر ویژگی‌های این برنامه است که سبب شده یک رابطه دوسویه میان مردم و کارشناسان برنامه شکل بگیرد و نگرش و نظرات آنها نیز در گفتگو با کارشناسان مطرح و بررسی شود.

گفتگو پیرامون شهدا از طیف های مختلف اجتماعی و تاثیری که آنها در حوزه کاری خود در اجتماع داشته اند ، معرفی کتاب و مقالات در خصوص گام دوم، بررسی شبکه‌های مجازی به منظور الگوگیری از آنها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، از دیگر بخش های این برنامه است که با حضور خانواده شهدا انجام می‌شود.

برنامه«نقش من» کاریاز گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما. به تهیه کنندگی امیر مسعود نراقی پور است  که  ،در 26 قسمت روانه آنتن می‌شود.

امتیاز شما