امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نگاهی به نقش ایران در حفظ ثبات منطقه در پرس تی وی

مشاهده ۳۲۴
۱۳۹۹/۱۱/۰۱- ۱۴:۰۴

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی، ادعای دروغین آمریکا برای برقراری ثبات و امنیت در خاورمیانه از یک سو و نقش و اهمیت ایران در ایجاد و حفظ ثبات در منطقه از سوی دیگر را بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با اشاره به اظهارات کارتر در سال 1977 درخصوص نقش ایران به عنوان جزیره ثبات منطقه و تبدیل ایران به جزیره ای از کابوس برای آمریکا و دیگر استعمارگران دنیا را به بحث می‌گذارد. این برنامه با نگاهی به رد این ادعای دروغین از سوی صاحبنظران مسایل سیاسی از جمله کارشناس موسسه انترپرایز که مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود به صحبت های وی اشاره کردند، به تشریح وجوه مختلف و منافع متعدد ایران از ایجاد ثبات در منطقه می‌پردازد. 

سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش، محسن پاک آیین سفیر سابق ایران در باکو، غلامرضا شریعتی، روح اله عباس پور و البرز حسینی نمایندگان مجلس و محمدجواد جمالی نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کارشناسان مهمان این برنامه هستند. برنامه«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه 1 بهمن ماه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 05:00، 12:00 و 16:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

امتیاز شما