امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می‌ کند؟

مشاهده ۱۲۸۲
۱۳۹۹/۱۱/۰۲- ۱۲:۵۷

سریال های جدید«درآغوش زندگی»،«خط شکن»،«خاطره تلخ»، «مرز پرگهر» و «ساختمان شهروند» این هفته از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال رادیویی«در آغوش زندگی» سریالی اجتماعی با محور سلامت است که از روز شنبه چهارم بهمن ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 21:45 دقیقه نیز به روی آنتن رادیو سلامت نیز می رود. داستان این سریال درباره فردی است که به دلیل خیانت در امانت و تصادف با ماشین مشتری تعمیرگاهی که در آن کار می‌ کند، راهی زندان می‌ شود و همسرش تلاش دارد تا او را آزاد کند.

مهرداد مهماندوست، کارگردان، مرضیه بامیری، نویسنده، مهدی نمینی مقدم، تهیه کننده، علی حاجی نوروزی، صدابردار، نرگس موسی پور، افکتور و فریبا طاهری، مینو جبارزاده، بهناز بستان دوست، رضا عمرانی، بهادر ابراهیمی و احمد لشینی، بازیگران این سریال رادیویی هستند.

سریال رادیویی«خط شکن» نیز از روز شنبه ساعت 8:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌ شود که به زندگی شهید مهدی زین الدین می‌ پردازد. این سریال رادیویی به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی ایوب آقاخانی، نویسندگی عباس اقسامی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی  و هنرمندی احمد هاشمی، محمدرضا قلمبر، سیما خوش چشم، علی میلانی، مهدی نمینی مقدم، احمد گنجی و ... تولید شده است.

سریال رادیویی«خاطره تلخ» را می توانید از چهارم بهمن از رادیو نمایش بشنوید. این مجموعه رادیویی را مجید حیدری نوشته است که به مشکلات فضای مجازی می‌ پردازد. داستان این سریال رادیویی درباره خانواده ای است که از عکس های خصوصی شان در فضای مجازی سوءاستفاده می‌شود و تلاش می‌کنند تا با کمک نیروی انتظامی این مشکل را حل کنند.

سریال«خاطره تلخ» به نویسندگی مجید حیدری، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،کارگردانی مهرداد عشقیان، صدابرداری علی حاجی نوروزی ،و افکتوری محمدرضا قبادی فر تهیه شده است. این سریال با نقش آفرینی مینو جبارزاده، ماندانا محسنی، احمد لشینی، محمد آقامحمدی، حمید هدایتی، بهرام سروری نژاد، محمد رضاعلی و امیر زنده دلان، از روز شنبه چهارم بهمن ساعت 10 به سمع مخاطبان می رسد.

«مرزپرگهر» نیز عنوان سریال دیگری است که روز شنبه 4 بهمن ساعت 23:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌ شود و موضوعی تاریخی دارد. این سریال علاوه بر رادیو نمایش، ساعت 22:30 از رادیو ایران نیز روی آنتن می رود. نوژن بالکانی نویسنده سریال رادیویی«مرزپرگهر» است و نورالدین جوادیان نیز کارگردانی آن را بر عهده دارد. داستان سریال «مرز پرگهر» از زمانی آغاز می‌ شود که ایران قدیم آشفته در میان فقر، قحطی و میزبان ناخواسته نیروهای متفقین است و گل گلاب، دوست روح الله خالقی با دیدن تحقیر یک ایرانی توسط سرباز اجنبی سرود «ای ایران » را می سراید و با همکاری دوست و همکار دیرینه اش، روح الله خالقی، آهنگساز معروف ایرانی به ساخت این ترانه می‌ پردازد و در پی آن اتفاقاتی می افتد که می‌شنوید.

در این سریال رادیویی احمد گنجی، حمید یزدانی، شمسی صادقی، ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، شیرین سپه راد، مهرداد عشقیان، محمد آقامحمدی، کامیار محبی، عباس توفیقی، کرامت رودساز و محمد رضاعلی نقش آفرینی می‌کنند.

گفتنی است سریال رادیویی«ساختمان شهروند» از روز یک شنبه 5 بهمن به روی آنتن رادیو نمایش و رادیو تهران می رود.

نمایش رادیویی«ساختمان شهروند» به نویسندگی روح الله نوری با موضوع قانون گرایی و انضباط اجتماعی پخش می‌شود. این سریال رادیویی را به کارگردانی رضا عمرانی،تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی بهناز بستان دوست، محمد رضاعلی، شمسی صادقی، بهادر ابراهیمی، معصومه عزیز محمدی، مهرداد مهماندوست و ... ساعت 22:30 از رادیو تهران دنبال کنید.

 

 

امتیاز شما