امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در رادیو فرهنگ

مشاهده ۳۶۴
۱۳۹۹/۱۱/۰۴- ۱۲:۵۴

رادیو فرهنگ ضمن پوشش افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در تمام برنامه‌ های شبکه به اطلاع رسانی درباره این نمایشگاه می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی دادجو، سرپرست گروه کتاب رادیو فرهنگ گفت: کارشناسان حوزه فرهنگ امکانات و چالش‌ های برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در رادیو فرهنگ بررسی می‌کنند. همچنین با توجه به برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب و امکان دسترسی همه مردم از سراسر کشور بدون صرف زمان و هزینه برای حضور در تهران، رادیو فرهنگ این بار در اطلاع رسانی رویدادها و روش های خرید ‌دریافت کتاب و انعکاس دغدغه‌های مردم برای مسئولان در کنار برگزارکنند‌گان نمایشگاه کتاب قرار می‌ گیرد و هر روز در برنامه «رادیو کتاب» با یکی از مسئولان خانه کتاب، پست ایران یا ناشران، برای اطلاع از آخرین اخبار برگزاری نمایشگاه ارتباط تلفنی برقرار می‌شود.

وی اذعان کرد: همچنین رادیو فرهنگ ضمن پوشش افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در تمام برنامه‌ های زنده شبکه و‌ همچنین فواصل پخش به مدت ده دقیقه، به اطلاع رسانی نمایشگاه می‌ پردازد.
سرپرست گروه کتاب تصریح کرد: رادیو فرهنگ شرایطی برای هم‌ افزایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب فراهم آورده تا همگان امکان دسترسی به خدمات ارائه شده در نمایشگاه را داشته باشند و در تماس با 91009898-021 بتوانند از شرایط خرید کتاب بهره مند شوند.
گفتنی است نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن سال جاری برگزار می‌ شود و علاقه مندان می توانند از طریق رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز و ای ام ۵۸۵ کیلو هرتز، پیگیر اخبار و اطلاعیه‌ های مسئولان برگزاری نمایشگاه باشند.

امتیاز شما