امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

معرفی کتاب«سمت چپ، اتاق اول» در رادیو فرهنگ

مشاهده ۲۸۵
۱۳۹۹/۱۱/۰۵- ۱۱:۳۰

داستان بلند «سمت چپ، اتاق اول» نوشته امیر پروسنان، یکشنبه ۵ بهمن در برنامه «سیم ‌و زر»رادیو فرهنگ معرفی و بررسی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«سیم و زر» هر هفته با حضور نویسنده و مترجم کتاب های حوزه‌ های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مدنظر پخش می‌شود.

در برنامه امروز امین خرمی‌به عنوان کارشناس مجری با امیر پروسنان، نویسنده داستان بلند«سمت چپ، اتاق اول» گفت و گو می‌ کند.
گفتنی است داستان بلند «سمت چپ، اتاق اول» در 124 صفحه و با قیمت 21 هزار تومان منتشر شده است. امیر پروسنان، داستان نویس و خبرنگار است و پیش از این مجموعه شعر «غصه‌ های یک تبعیدی»، مجموعه داستان کوتاه «مرگ خاموش آقای نویسنده» و «زن‌ ها همیشه همین طور هستند» را منتشر کرده بود.
زندگی پس از مرگ یکی از دغدغه‌ های فکری همه انسان‌ هاست. این‌ که پس از مرگ چه اتفاقی می‌ افتد و اصلا با کارهای نیمه کاره روی زمین چه باید کرد. این داستان بلند نگاهی به این موضوع دارد و در عین حال داستانی عاشقانه است.
برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌ شود.

امتیاز شما