امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شروع تولید سریال«عمه خانم» در شبکه گلستان

مشاهده ۱۵۴۶
۱۳۹۹/۱۱/۰۵- ۱۱:۵۳

تولید سریال«عمه خانم» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا صبوری، با حضور منتظر حجت، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در یکی از روستاهای استان گلستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در مراسم شروع تولید سریال«عمه خانم» گفت: مردم به عنوان پایه‌ های تشکیل دهنده جامعه، از طریق همزادپنداری با بازیگران در ملودرام های اجتماعی به رشد و تعالی می‌ رسند و ما قصد داریم از این طریق به خانواده‌ ها آموزش دهیم.  
منتظر با بیان اینکه سریال «عمه خانم» گوشه ای از مسائل فراگیر اجتماعی و خانوادگی را نمایش می دهد و آنها را ارزیابی می‌ کند، گفت: این سریال در شهرهای گرگان، علی آباد کتول و روستاهای اطراف تصویر برداری می‌ شود و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی تا یک ماه آینده پایان می یابد.
سریال «عمه خانم» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا صبوری، داستان زندگی چند خانواده گرگانی را به تصویر می‌ کشد.این سریال به مسائلی چون ضرورت توجه دولت به نخبگان علمی در جلوگیری از فرار مغزها، حمایت از تولید ملی، راهکارهای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، استفاده از پتانسیل های گردشگری برای جذب توریسم و درآمدزایی و مباحث اخلاقی از جمله احترام متقابل اعضاء خانواده به علایق شغلی و استعدادهای کاری یکدیگر می‌ پردازد.

این مجموعه در 13 قسمت  35 دقیقه ای از شبکه گلستان و شبکه‌ های سراسری روی آنتن می رود. سروین سیدانلو، عسل لطیف، محمد نقابی، سید یعقوب حسینی و... از بازیگران سریال «عمه خانم» هستند. مصطفی رجب زاده، فیلمنامه نویس این سریال است و آسیه بنائیان به عنوان مجری طرح، محمد نقابی، مدیر تولید، فرخ حنیفه نژاد، مشاور کارگردان و طراح صحنه و لباس، علیرضا صبوری و آسیه بنائیان، تدوینگر، حمیدرضا اسماعیل پور، تصویربردار و ... در تولید آن همکاری می‌کنند.

امتیاز شما