امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

دهه فجر 99 در قاب شبکه افلاک

مشاهده ۲۸۲
۱۳۹۹/۱۱/۰۶- ۱۳:۲۷

صدا و سیمای مرکز لرستان ویژه برنامه های متنوعی به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«صدای انقلاب» در دهه فجر هر روز ساعت 9 تا 10 صبح از رادیو لرستان روی آنتن می رود. برنامه صبحگاهی رادیو لرستان با عنوان«سلام لرسو» با دعوت از فرمانداران و کارشناسان استان، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در استان لرستان بررسی می‌کند.

برنامه رادیویی و تلویزیونی«چشم انداز» که ساعت 13 همزمان از صدا و سیمای لرستان به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود با دعوت از مدیران دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای انقلابی استان، هر روز به بیان دستاوردهای نظام می‌ پردازد.

برنامه مفرح و شاد عصرگاهی رادیو لرستان به نام «ایوارتو وخیر» هر روز از ساعت 16:15 تا 17:30 با آیتم های نمایش طنز رادیویی، سرودهای انقلابی و ... میهمان خانه‌ های لرستانی‌هاست. پنج برنامه«باغ خاطرات» با محور خاطرات مردم از دوران انقلاب اسلامی، ساعت 12:20 روزهای زوج روی آنتن رادیو لرستان می رود.

برنامه«از شما بشنویم» در دهه فجر روزهای زوج ساعت 10:30 به شرح و معرفی طرح های موفق می‌ پردازد و برنامه«قدمگاه خورشید» نیز ساعت 18 به مدت 20 دقیقه، با حضور چهره‌ های انقلابی استان، دوران مبارزه انقلاب را شرح می دهد.

برنامه«ماهور» از ساعت 22 شب به مدت 45 دقیقه، به موسیقی‌ های انقلابی، شعر انقلاب و سرودهایی با موضوع وطن اختصاص دارد.

برنامه«شونشینی» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:30 به مدت یک ساعت میهمان خانه‌های لرستانی‌هاست، در این ایام حال و هوای انقلابی به خود می‌ گیرد.

سیمای مرکز لرستان نیز ویژه برنامه‌هایی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ پخش می‌کند.

برنامه«لیسک افتاو» در ایام دهه مبارک فجر با حضور فرمانداران و کارشناسان، دستاوردهای نظام را در شهرستان‌های استان به تصویر می‌کشد. این برنامه صبح ها ساعت 08:30 به مدت 45 دقیقه از شبکه افلاک پخش می‌ شود. اخبار افتتاحیه‌ ها و برنامه‌ های این ایام، خاطرات مردمی، میان برنامه‌ های شاد و سرودهای انقلابی از دیگر قسمت های این برنامه زنده است.

برنامه«حونه امید» در دهه فجر روزهای زوج ساعت 11، با دعوت از خانواده‌ هایی که در دوران انقلاب حضور و فعالیت داشته اند، پخش می‌شود. برنامه «نسیم آبادی» نیز خدمات نظام در روستاهای استان را روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 20 به تصویر  می‌کشد.

در ایام فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌، برنامه«پژواک» به دستاوردها و خدمات نظام در استان می‌ پردازد. این برنامه به موضوعاتی مثل مینی پالایشگاه پلدختر، آزادراه خرم آباد- اراک، شهرک گلخانه ای، پتروشیمی و کشت و صنعت می‌پردازد.

برنامه زنده شبانه با عنوان «وایک» هر شب با دعوت از نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران شهرستانهای استان، ظرفیت و توانمندی‌ های نقاط مختلف استان را تبیین می‌ کند. این برنامه با نمایش طنز، اجرای سروده‌های انقلابی و گزارش های مردمی، هر شب ساعت 21 تا 22 روی آنتن می رود.

در مستند«خاطرات انقلاب» با شخصیت های انقلابی استان در شهرستانها درخصوص رویدادها و اتفاقات دوران انقلاب گفت و گو شده که در ایام دهه فجر در 10 قسمت 25 دقیقه ای ساعت 22 از سیمای لرستان پخش می‌شود. برنامه ورزشی«میدان» جمعه‌ ها ساعت 21 به دستاوردهای استان در این حوزه و نیز به پوشش مراسم ورزشی دهه فجر می‌ پردازد.

ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 9 صبح روز 22 بهمن به مدت دو ساعت به صورت زنده از شبکه افلاک روی آنتن می رود. سریال «انقلاب زیبا» در 22 قسمت 45 دقیقه ای ساعت 23:30 و جشنواره فیلم های سینمایی شبکه افلاک ساعت 30 دقیقه بامداد در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی از جمله دیگر برنامه‌های شبکه افلاک است.

خبر مرکز لرستان نیز در ایام الله دهه فجر امسال برنامه‌ ها و گزارش های ویژه ای را تدارک دیده است، باکس ویژه خبری شامل گزارش از شهرستان‌ها، افتتاحیه‌ ها و برنامه‌ها دهه فجر در این ایام، هر شب در بخش های خبری پخش می‌ شود.  گزارش های ویژه حاوی سوژه‌ های فاخر که قابلیت پخش از شبکه‌ های سراسری را دارند از قبیل تولید لاستیک هواپیما در صنایع دفاعی دورود، داروسازی بروجرد، آزادراه خرم آباد –اراک و ... در این ایام پخش و به شبکه‌های سراسری نیز ارسال می‌ شوند. «گفت و گوی ویژه خبری» با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس کل دادگستری استان لرستان به تعداد 5 برنامه، ساعت 20 به صورت زنده پخش می‌ شود.

 

تصاویر

امتیاز شما