امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

لزوم حمایت همه جانبه برای تکمیل پوشش دیجیتال آذربایجان غربی

مشاهده ۳۲۶
۱۳۹۹/۱۱/۱۵- ۰۸:۲۰

دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، همزمان با آغاز دهه فجر با حضور در صداوسیمای آذربایجان غربی و برنامه زنده «گفت و گوی ویژه خبری» با مهندس مجرد، مدیرکل مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار مهندس مجرد با اشاره به حجم و حساسیت بالای کارها و اقدامات رسانه ملی گفت: صداوسیمای آذربایجان غربی در همه عرصه‌ ها به ویژه حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله قطور پای کار بوده و برنامه‌ های متعددی در زمینه اطلاع رسانی، انعکاس اخبار و اقدامات انجام شده پخش کرده است. همچنین اقدامات دولت و نهادهای مختلف و کمیته امداد برای کمک رسانی به زلزله زدگان پوشش داده شده است.

مدیرکل مرکز آذربایجان غربی به میزان پوشش دیجیتال در استان اشاره کرد و افزود: صداوسیما با توجه به وظایف سنگینی که در قبال نظام اسلامی و ملت بر عهده دارد، نیازمند حمایت همه جانبه از سوی دولت برای تحقق اهداف و تکمیل پوشش دیجیتال در استان است.

مجرد با تاکید بر مشکلات پیش روی صداوسیما افزود: رسانه استانی آمادگی کامل دارد تا فعالیت های همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی خدمت رسان را به صورت گزارش عملکرد در قالب برنامه‌ های مختلف منعکس و به سمع و نظر مردم برساند.

دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، هم در این دیدار، به اهداف سفر و تحقق وعده‌های داده شده به مردم اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات موجود برای احیای دریاچه ارومیه به عنوان پروژه عظیم ملی و انتقال آب رودخانه زاب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه، اقدامات و سرمایه گذاری‌های موثری انجام شده که در این سفر با رفع موانع موجود تا پایان دولت این طرح عظیم را به پایان خواهیم رساند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در حمایت از محرومان و اقشار ضعیف خاطرنشان کرد: بنا داریم در آذربایجان غربی با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد 2000 واحد مسکونی برای اقشار ضعیف جامعه با اولویت روستائیان احداث کنیم که واحدهای مسکونی آماده شده به زلزله زدگان قطور فردا افتتاح می‌شود.

امتیاز شما