امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت های شبکه نمایش در هفته پیش رو

مشاهده ۲۸۸
۱۳۹۹/۱۱/۱۷- ۱۱:۰۹

در هفته پیش رو، پنج سریال رادیویی از تولیدات جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به روی آنتن شبکه‌های رادیویی می روند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «طربکده ترب»،«اسماعیل»،«عملیات سرخ»،«سمفونی شهر» و « استاکس نت» عناوین سریال های رادیویی هستند که این هفته از شبکه‌های مختلف رادیویی پخش می‌شوند.

سریال رادیویی«طربکده ترب» به نویسندگی سمیه خطیب زاده و کارگردانی رضا عمرانی ، داستان زوج جوانی است که فروشگاهی به نام «طربکده ترب» را اداره می‌کنند و هر روز با مراجعانی که هر کدام ماجراهای خاص خود را دارند، در ارتباط هستند.این سریال رادیویی از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ، ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 21:45 دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

سریال رادیویی«اسماعیل» را امیرحسین فردی نوشته و جواد پیشگر آن را تنظیم رادیویی و کارگردانی کرده است، سریال«اسماعیل» داستان شخصی را روایت می‌کند که با پیوستن به گروه‌های انقلابی ، حقیقت واقعی خویش را درمی یابد. این سریال رادیویی از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ساعت ۸:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش و ساعت ۲:۰۰ بامداد به سمع مخاطبان رادیو جوان می رسد.

سریال رادیویی«عملیات سرخ» را به نویسندگی پوریا موسوی و کارگردانی میرطاهر مظلومی‌، با موضوع «خون‌های آلوده به ویروس» از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ، ساعت 22:30 از رادیو نمایش می‌شنوید.

سریال رادیویی«سمفونی شهر» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی مانی مستان و پوریا موسوی، با موضوع سرود انقلابی ایران ایران ایران با اجرای رضا رویگری است. این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که از هجدهم بهمن ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش و ساعت   ۲۲:۳۰ از رادیو ایران شنیده می‌شود.

مجموعه رادیویی«استاکس نت» به نویسندگی مرضیه بامیری و کارگردانی فریدون محرابی، به زندگی شهید مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز اختصاص دارد. این سریال رادیویی از روز یک شنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت 1بامداد از رادیو نمایش با شنوندگان همراه می‌شود و در طول هفته ساعت 22:30  به روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما