امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ادامه پخش فیلم های انقلاب اسلامی در جدول پخش این هفته شبکه نمایش

مشاهده ۴۴۰
۱۳۹۹/۱۱/۱۸- ۰۸:۴۰

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار به فیلم های سینمایی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با موضوع مبارزه با نژاد پرستی را روی آنتن می‌برد. همچنین با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر، شبکه نمایش در بخش مرور آثار به فیلم های سینمایی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

ساعت۱۳: فیلم و تله فیلم های شبکه نمایش منعطف با ایام دهه فجر از شنبه ۱۸تا جمعه ۲۴بهمن ماه به ترتیب: گذر، عمق میدان، بهمنا، شاطره، روز با شکوه، کمی انسوتر و ضیافت هستند که از این شبکه پخش خواهند شد.

ساعت۱۹: این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با موضوع مبارزه با نژاد پرستی را به روی آنتن می‌برد این فیلم ها عبارتند از: بل، اسیر خاک، دوازده سال بردگی، هریت، وینی ماندلا، سلماء و دیترویت که از شنبه تا جمعه پخش می‌شوند. ساعت۲۱: در بخش مرور آثار این شبکه فیلم های سینمایی انقلاب اسلامی ادامه دارد که از شنبه تا جمعه فیلم های یک گزارش واقعی، شوق پرواز(مناسبت روز نیرویی هوایی)، ای ایران، تشکیلات، سناتور، مزرعه پدری و سرو زیر آب به ترتیب به روی آنتن می روند.

ساعت۲۳: فیلم های جذاب شبکه نمایش از شنبه ۱۸تا ۲۴بهمن ماه فیلم های: الماس خونین، برسر دروازه ابدیت، خاطرات یک قتل، افسانه کلورات، مرد قد بلند، حیثیت و شهر گمشده زد هستند. ساعت یک بامداد: علاقمندان می توانند فیلم های کلاسیک این شبکه را از شنبه تا جمعه با عناوین فیلم های : دار و دسته اسپایکر، ماجراجویان، او ادعا کرد قتلی رخ داده است، درهم و برهم، بساز بفروش، سرداب و پاندول ، بیلی باد تماشا کنند.

امتیاز شما