امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری از 60 پروژه فنی در صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۲۴۶
۱۳۹۹/۱۱/۲۰- ۱۰:۲۲

در ششمین روز از دهه فجر، 60 پروژه فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌ غربی، در این مراسم  با اشاره به افتتاح ۲۵۰ طرح در این استان با اعتباری بالغ بر 533 میلیارد ریال گفت: از این تعداد ۱۸۲ طرح مربوط به راه اندازی پوشش دیجیتال در آذربایجان غربی است که با افتتاح این طرح ها بیش از ۵ ممیز ۸ دهم درصد به پوشش دیجیتال این استان افزوده می‌ شود و در مجموع بیش از  ۹۸ درصد از مناطق مختلف آذربایجان غربی  در پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار دارند.

مهندس مجرد افزود: روند اچ دی سازی استودیوی تولید سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز تکمیل شده و آماده بهره برداری است که امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک پخش اچ دی شبکه‌های استانی را هم در برنامه داشته باشیم.

وی همچنین از آماده شدن دیتا سنتر و بازسازی استودیوهای بخش رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در ماه‌های اخیر خبر داد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌ غربی ابراز امیدواری کرد که مرکز همایش صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در آینده ای نزدیک با حضور رئیس سازمان صدا و سیما به بهره برداری برسد.

امتیاز شما