امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

جشن پیروزی انقلاب در اترک

مشاهده ۳۱۸
۱۳۹۹/۱۱/۲۰- ۱۳:۴۶

صداوسیمای خراسان شمالی در 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌با برنامه‌های ویژه با مردم انقلابی استان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «روز خوب پیروزی» عنوان ویژه برنامه ای است که از صدای اترک پخش می‌شود. این برنامه می‌کوشد تا با پخش آیتم های متنوع ضمن ایجاد شورآفرینی وامید ، فضای شاد ، در جشن چهل  و دو سالگی انقلاب را منعکس کند و دستاوردها و راز ماندگاری انقلاب اسلامی را با دعوت از کارشناسان مورد بررسی قراردهد.

گزارش از مسیرهای رژه خودرویی ، سرودها و آهنگ های حماسی و ملی، ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان ، پخش موسیقی محلی با حضور خوانندگان و نوازندگان استانی ، یادی از شهدای انقلاب در استان ، گفتگو با جانبازان و ایثارگران ، شعر خوانی انقلاب ، گزارش از ورزشکاران بین المللی استان ، ارتباط با مسئولین استان ، ارتباط با شبکه‌های سراسری ،  پخش سخنان بزرگان انقلاب ، مسابقه ، خاطره گویی ، پخش بیانیه مراسم 22 بهمن ، تلفن و پیامک و... از دیگر بخش های برنامه است

ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» به تهیه کنندگی مریم طبری و گویندگی علی رضوانی و اعظم صادقی چهارشنبه 22 بهمن ماه  از ساعت 09:00  به مدت 90 دقیقه از صدای اترک به طور زنده پخش می‌شود.

«ایران سربلند » نام برنامه ای  است که از سیمای اترک با مخاطبانش همراه می‌شود. این برنامه با پوشش مراسم 22 بهمن وپخش زنده از تمام شهرهای استان ، شور و هیجان مردم انقلابی خطه خراسان شمالی را برای ببیندگان به تصویر می‌کشد.

گزارش مردمی ، اجرای موسیقی زنده ، ارتباط با شهرهای استان و شبکه‌های سراسری ، کلام بزرگان ،پخش بیانات رهبر معظم انقلاب ، ارتباط با نماینده ولی فقیه ، مسئولان و مدیران استان ، پخش تصاویر ارسالی بینندگان ، موسیقی تصویر ، تلفن وپیامک و...  بخش هایی از برنامه است.

ویژه برنامه «ایران سربلند » با تهیه کنندگی مجتبی فروزانفر ، علی حسن نیا و اجرای جواد اسکندری ، فروزان سروی روز چهارشنبه 22 بهمن از ساعت 08:30 به مدت 3 ساعت از سیمای اترک به صورت زنده روی آنتن می رود.

معاونت خبر مرکز خراسان شمالی نیز  در بخش های مختلف خبری با پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، تهیه گزارش ها و مستندهای خبری از نقاط مختلف استان ، مراسم ویژه رژه خودرویی را برای مردم ولایت مدار استان به تصویر می‌کشد

معاونت فضای مجازی خراسان شمالی نیز با پویش راهپیمایی مجازی سعی میکند که شور و اشتیاق مردم استان را در این روز منعکس کند؛ همچنین با تولید و پخش عکس نوشت ، استوری موشن ، اینفوگرافی در کانال ها و وب سایت مرکز مراسم یوم الله 22 بهمن را اطلاع رسانی می‌کند

تصاویر

امتیاز شما