امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک گسترده صداوسیمای چهارمحال و بختیاری برای جشن انقلاب

مشاهده ۲۸۱
۱۳۹۹/۱۱/۲۱- ۱۴:۴۲

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری، همدل و همراه با ایرانیان سراسر کشور، سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و روز 22 بهمن ماه را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «صبح پیروزی» عنوان ویژه برنامه سیمای استانی جهان بین است که در روز 22 بهمن روی آنتن می‌رود.

این برنامه به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری و اجرای سیدجلیل رضوی و زهرا کریم زاده از ساعت 08:30 تا 11:30 تقدیم مخاطبان سیمای جهان بین می‌شود.

گفتگوی کارشناسی، دعوت از مسئولان استانی در برنامه، گزارش های مردمی، حضور خوانندگان استانی و موسیقی تصویر از بخش های متنوع این برنامه هستند. دو واحد سیار هم در مسیرهای راهپیمایی خودرویی، موتوری و خانوادگی، در مرکز استان مستقر هستند تا تصاویر حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی را از لنزهای دوربین به یادگار گذارند و به رخ جهانیان بکشند.

گروه سیار برنامه «در استان» هم پشت صحنه تلاش همکاران و جلوه‌های ویژه را پوشش می دهد.

«شکوه حماسه» هم ویژه برنامه رادیویی یوم الله 22 بهمن ماه است که به تهیه کنندگی کبری موسوی و گویندگی حامد ایرج پور و مرضیه رفیعی و گزارشگری آرزو بلالی و فاطمه رفیعی از ساعت 9 تا 11:30پخش می‌شود. پوشش راهپیمایی خودرویی، موتوری و خانوادگی مرکز استان، آگاهی از نحوه برگزاری راهپیمایی در دیگر شهرستان‌ها و ارسال گزارش های مردمی از گزارشگران مستقر در شهرستان‌ها، تلفن و پیامک، ترانه و موسیقی، کلام رهبری، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، آنونس و میان برنامه از بخش های متنوع این برنامه هستند.

معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تهیه و پخش تصاویر و گزارش های مردمی از راهپیمایی خودرویی، موتوری و خانوادگی مرکز استان، تهیه و پخش گزارش از شهرستان‌های ده گانه استان به صورت رادیویی و تلویزیونی، یوم الله 22 بهمن ماه را گرامی می دارد.

معاونت فضای مجازی هم با معرفی ویژه برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی، تدوین و بارگذاری قطعات کوتاه برنامه‌ها در کلیه بسترها، تهیه فتوکلیپ از راهپیمایی خودرویی، برگزاری عملیات رسانه ای در شبکه‌های اجتماعی و برگزاری پویش مسابقه در امتداد فجر، سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را ارج می نهد.

امتیاز شما