امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

درخشش هنرمندان صدا و سیمای سمنان در جشنواره رسانه ای ابوذر

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۹/۱۱/۲۶- ۱۸:۰۶

هنرمندان صدا و سیمای مرکز سمنان عناوین برتر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر، تعدادی از کارکنان مرکز سمنان از جمله آرزو کاشی در بخش تیتر، مریم نعمتی و حامد داوودی در بخش گزارش های خبری تلویزیونی، مهران مجیدپناه در بخش مستند رادیویی، نرگس نجفی در بخش پادکست، بهناز نصرتی در بخش عکس، عباس ایمانیان و علیجان دائیان در بخش مستند تلویزیونی، و مهدی نجفی در بخش مستند کوتاه، عناوین برتر را از آن خود کردند. در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای استان سمنان در سالن شهید بسطامی سپاه قائم آل محمد(عج) استان برگزار شد، مدیرکل صداوسیمای سمنان تعبیر واژه‌های سخت انقلاب را از وظایف اصلی اهالی فرهنگ  برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی توکلیان افزود: اگر تعریف و تصویرسازی واژه‌های سخت انقلاب برای آحاد جامعه قابل درک باشد، باعث آگاهی و شناخت بهتر آنان نسبت به دین و انقلاب می‌ شود.

وی گفت: وظیفه جشنواره ابوذر این است که واژه‌های تحت انقلاب را با تعبیری ساده، روان و هنرمندانه برای عموم بیان کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان تفسیر واژه‌های انقلاب را نیز وظیفه هنر و هنرمندان دانست و افزود: گاهی یک اثر کوتاه هنری می تواند یک پیام ثقیل و مهم انقلاب را تفسیر کند و این اهمیت کار هنری است.

طبق آراء نهایی هیات داوران، از بین بیش از ۵۰۰ اثر ارسالی به جشنواره ابوذر استان سمنان، ۳۴ اثر در ۱۱ موضوع و ۱۴ قالب متنوع رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و فضای مجازی، به عنوان آثار منتخب معرفی و از صاحبان آن با اهداء جوایزی قدردانی شد.

امتیاز شما