امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

«یاریگران استان» به رادیو قم می‌آیند

مشاهده ۷۱۵
۱۳۹۹/۱۱/۲۸- ۱۴:۰۴

برنامه رادیویی «یاریگران استان» برای گسترش فرهنگ محافظت از خانواده در برابر سوء مصرف مواد مخدر از رادیو قم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اینکه سرمایه گذاری در پیشگیری از رفتارهای پرخطر اجتماعی همیشه نتایج بهتر از درمان را به دنبال داشته، رادیو قم با مشارکت شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم، برنامه رادیویی «یاریگران استان» را برای گسترش فرهنگ محافظت از خانواده در برابر سوء مصرف مواد، تقدیم شنوندگان می‌کند.

در این برنامه با حضور دکتر داوود مزرعه شاهی، روان درمانگر و مشاور روانشناسی به موضوعاتی همچون عوامل خطرساز و محافظت کننده خانواده در سوء مصرف مواد مخدر، آموزش مهارت های فرزندپروری، مهارت‌های رفتار جرات‌ مندانه، مهارت های نظارت بر فرزندان و حل تعارضات خانوادگی و ... می‌پردازد.

گزارش از مراکز بازپروری، دعوت از مسئولان، کارشناسان، روحانیون شناخته شده و معتمد، نیروهای جهادی، پزشکان مطرح، استادان دانشگاه، هنرمندان و ورزشکاران برای تشریح طرح های یاریگری در سطح ملی و استانی، معرفی خدمات پیشگیرانه و فرهنگ ساز ارگان‌های مرتبط همچون نیروی انتظامی، حوزه‌های علمیه، سازمان بهزیستی و .. همچنین نمایش کوتاه رادیویی و گزارش‌های مردمی از جمله بخش های این برنامه است.

برنامه «یاریگران استان» به تهیه کنندگی اعظم راونجی، گویندگی امیرحسین یاوری، نویسندگی سکینه میری، صدابرداری فائزه خدارحمی و گزارشگری سید شهاب الدین اشرفی و دکتر فهیمه کرمی، از 2 اسفند شنبه‌ها ساعت 12:40  از رادیو قم پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما