امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

گپ و گفت محمد صالح علاء با فریدون فرهودی

مشاهده ۸۹۴
۱۳۹۹/۱۱/۲۹- ۱۱:۰۰

برنامه«آب و تاب» از شبکه رادیویی تهران، جمعه این هفته با حضور فریدون فرهودی، نویسنده فیلم های«کفش های کتانی»، «تکیه بر باد» و «دردسر والدین» روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«آب و تاب» به گفت و گوی زنده و صمیمانه محمدصالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آنها در حوزه‌های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

شبکه رادیویی تهران از برنامه«آب و تاب» با اجرای محمد صالح علاء، این هفته میزبان فریدون فرهودی است؛ از جمله آثار او در فیلم نامه نویسی می توان به فیلم «دختری با کفش های کتانی»، «تکیه بر باد»، «دردسر والدین» و... اشاره کرد.

فریدون فرهودی متولد ۱۳۳۰ در زنجان، نویسنده و کارگردان است. او پس از طی دوره کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک، برای گذراندن فوق لیسانس به دانشگاه ونسن پاریس رفت. فرهودی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی برای سینما و تلویزیون، در شوراهای تخصصی فیلمنامه مدرسه فیلم‌نامه‌ نویسی حوزه هنری و سیما فیلم نیز نقش مؤثری داشته‌است و...

برنامه«آب و تاب» در ساختار  کلامی-آوایی با موضوع فرهنگی و هنری، جمعه‌ها ساعت 21 به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی روی موج رادیو تهران می رود.

امتیاز شما