امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تازه‌ های موسیقی صداو سیمای لرستان

مشاهده ۳۹۶
۱۳۹۹/۱۱/۳۰- ۰۹:۰۰

قطعه های«هرنگ دل»(قوّت قلب)، «یاد یار»، «وایک»(با هم ) و «نسیم پیری» عناوین جدیدترین تولیداتی است که در واحد شعر و موسیقی صداوسیمای مرکز لرستان آماده شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قطعه موسیقی«هرنگ دل» با موضوع اجتماعی، به آهنگسازی  و خوانندگی حبیب قلایی، تنظیم داوود رضایی و  شعر ستار وفایی، در واحد شعر و موسیقی صداوسیمای مرکز لرستان تهیه شده است. قطعه موسیقی«یاد یار» با موضوع انتظار، به آهنگسازی  و شعر داریوش منصوری، تنظیم کنندگی حمید حافظی و خوانندگی محسن سپهوند در این مرکز آماده شده است.

قطعه«وایک» نیز با آهنگسازی و تنظیم منوچهر رحمتی و شعر و خوانندگی ایرج رحمانپور، با موضوع  وحدت و همبستگی در صداوسیمای لرستان تولید شد.

«نسیم پیری» عنوان یکی دیگر از  تولیدات تازه  واحد موسیقی صداوسیمای مرکز لرستان، به مدت 4 دقیقه و 18 ثانیه است که آهنگسازی  و تنظیم آن را منوچهر رحمتی انجام داده است. این قطعه با شعر و خوانندگی ایرج رحمانپور به مناسبت روز پدر ساخته شد.

ناظر ضبط این قطعات موسیقی ذبیح اله کرد علیوند، صدابردار، مجید بلوری، شهاب عباسی، احمد میرمعصومی و محمد سبزعلی  هستند.

گفتنی است این قطعات موسیقی به نوازندگی منوچهر رحمتی، حمید حافظی، احمد میرمعصومی، همایون پشت دار، داوود رضایی، اشکان مرادی، شهاب خاکسار، خسرو عینی تاری، امیر نورمرادی، فرهادحسین زاده، احسان قاسمی، شهاب عباسی و ارکستر زهی تهران نواخته شده و برای پخش در اختیار عوامل برنامه ساز صداوسیمای مرکز لرستان قرار گرفته است.

تصاویر

امتیاز شما