امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پیوند بین رسانه با صنعت از اولویت های صدا و سیما

مشاهده ۴۶۷
۱۳۹۹/۱۲/۰۲- ۱۱:۴۳

در دیدار دکتر احسان قاضی زاده، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی‌ با محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی برپیوند بین رسانه و صنعت تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر احسان قاضی زاده، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی‌ به همراه مهندس زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در این دیدار گفت: در سالی که جهش تولید توسط مقام معظم رهبری یک اولویت نامیده شده، پیوند بین رسانه با صنعت جزء اولویت های ماست تا با ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید، باعث اعتماد و ترویج روحیه امید در مردم باشیم.

محسن نصرپور افزود: مهم ترین مبحث در تولید، شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر است که رسانه در آشنایی ذینعفعان با یکدیگر می توانند مثمرثمر باشد. وی خاطرنشان کرد: در راه تولید مشکلات و معضلات فراوانی قرار دارد که شناخت آن‌ها و پیگیری برای حل آن می تواند از سوی رسانه دنبال شود.

در این دیدار دکتر احسان قاضی زاده، نماینده مردم فریمان و سرخس و عضو هیات نظارت بر صدا و سیما در مجلس شورای اسلامی‌ نیز گفت: ایران خودرو خراسان در زمینه مسئولیت‌‌ های اجتماعی خود در امور زیربنایی ورود جدی‌ تر داشته و همواره سعی کرده‌ به گونه‌ای عمل کند که امنیت اقتصادی و اجتماعی را توسط گروه ایران خودرو در منطقه فراهم کند.

وی افزود: ایران خودروی خراسان با جذب حدود 1560 نفر نیروی جدید در سال جاری، نقش خود را در بخش کارآفرینی ایفا کرده و در دوران تحریم  با وجود تمامی مشکلات، فعالیت خود را ادامه داده که این همبستگی در گروه صنعتی ایران خودرو خراسان بی نظیر است.

همچنین در ادامه این دیدار مهندس زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: بهبود بهره وری، ارتقای زیرساخت ها، شفافیت و سلامت اداری در حوزه مالی از اهداف شرکت ایران خودرو خراسان است که کسب اینگونه موفقیت ها نشان از دستیابی به اهداف مشخص شده دارد.

امتیاز شما