امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

گزارش دیدارهای آث میلان-اینترمیلان و آرسنال-منچسترسیتی از رادیو ورزش

مشاهده ۱۸۳
۱۳۹۹/۱۲/۰۳- ۱۲:۱۸

مسابقه تیم های« آث میلان-اینترمیلان» و «آرسنال-منچسترسیتی»، یکشنبه 3 اسفند به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در چارچوب مسابقات باشگاهی در لیگ‌های معتبر اروپایی، یکشنبه ۳ اسفند چند مسابقه جذاب برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها آث میلان و اینترمیلان از ساعت 17، دربی مشهور ایتالیا را از مسابقات هفته بیست و سوم سری آ برگزار می‌کنند. اینترمیلان و آث میلان با ۵۰ و ۴۹ امتیاز اول و دوم هستند و این مسابقه قطعا تاثیر زیادی در معادلات قهرمانی خواهد داشت.
غیر از این همه منتظر تماشای دوئل دیگری بین زلاتان و لوکاکو، بعد از درگیری آنها در جام حذفی هستند.
در لیگ برتر انگلستان هم از ساعت ۱۹:۳۰ آرسنال و منچسترسیتی، در چارچوب هفته ۲۵ فصل ۲۰۲۰/۲۱ مقابل هم قرار می‌گیرند.
تیم آرتتا (آرسنال) در این فصل عجیب غریب عمل کرده است، آنها چند بار در بحران فرو رفته اند و چند بار هم از آن خارج شده اند. این تیم با پشتوانه یک برد روحیه بخش ۴-۲ مقابل لیدز یونایتد در هفته گذشته و امریک اوبامیانگ مهاجم تیمشان، مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس صف آرایی می‌کند.
منچسترسیتی هر هفته بی نقص تر از قبل نشان می دهد. آنها با اقتدار صدرنشین هستند و تا شعاع ۱۰ امتیازی هیچ تیمی را حتی نزدیک خود هم نمی‌بینند. سیتیزن‌ها در این هفته باید به مصاف تیم بدحال مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا بروند و پیروزی مقابل آرسنال می تواند کمک زیادی به آماده سازیشان داشته باشد. کوین دی بروین آماده تر از قبل شده و انتظار می رود در این دیدار از ابتدا برای تیمش به میدان برود.
گزارش زنده رقابت آث میلان-اینترمیلان به تهیه کنندگی وحید شهریوررحیمی و گزارشگری خسرو والی زاده، امروز ساعت 17 و همچنین گزارش مسابقه آرسنال و منچسترسیتی ساعت 19:30 ، به تهیه کنندگی وحید شهریوررحیمی و گزارشگری هوتن خداپرست از رادیو ورزش روی آنتن می رود.

امتیاز شما