امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جشن میلاد سراسر نور امیرالمؤمنین(ع) در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۲۶۵
۱۳۹۹/۱۲/۰۳- ۱۳:۱۲

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، با ویژه برنامه‌های متنوع این روز را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین با تولید ویژه برنامه‌های«شب های بام ایران» و «روز نو» میلاد پر برکت حضرت علی(ع) و مقام والای پدر را گرامی می دارد.

ویژه برنامه‌های«شب های بام ایران» با دعوت از میهمانان و خوانندگان استانی و کشوری، این شب را برای بینندگان خاطره انگیز می‌کند. بازیگر طنز مش عامو با بازی محمدرضا لله گانی، در کنار مجریان برنامه وحید علیدادی و فخری قائدی با دیالوگ های طنازانه خود خنده بر لب بینندگان می نشاند. استان گرد، موسیقی تصویر، نماهنگ خانه پدری، گزارش های مردمی، دعوت از شاعران استانی و خواننده شو از بخش های زیبا و متنوع برنامه«شب های بام ایران» است که به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا قاضی در شب میلاد امام علی(ع) ساعت 21 تا 22:30 روی آنتن می رود.

برنامه«روز نو"» هم در روز میلاد از ساعت 9 تا 10:30 به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت و اجرای مینا حیدری، عماد صدری نژاد و گزارشگری محمد یگانگی از سیمای جهان بین پخش می‌شود. گزارش های شاد مردمی، موسیقی تصویر، دعوت از خوانندگان و شاعران استانی، ورزش باستانی و دعوت از یک پدر نمونه در برنامه برای پاسداشت جایگاه رفیع پدر، از بخش های متنوع برنامه هستند.

معاونت صدای مرکز هم در روز میلاد حضرت علی(ع) با ویژه برنامه«عیدانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی و نویسندگی کبری حیدری، این روز بزرگ را جشن می‌گیرد. عشق به حضرت علی(ع) و جایگاه پدر در فرهنگ چهارمحال و بختیاری در برنامه «عیدانه» بررسی می‌شود. موسیقی‌های شاد، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، آواها، نواها و قطعات شاد و طنزگونه، مولودی خوانی و گزارش مردمی از بخش های متنوعی هستند که به گویندگی مریم خلجی از ساعت 9 تا 10 لحظات شنوندگان را شاد و دلنشین می‌کند.

معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تهیه و پخش تصاویر و گزارش های مردمی، تهیه و پخش گزارش، میلاد امام اول شیعیان را جشن می‌گیرد.

امتیاز شما