امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ارائه راهکار برای تعامل صداوسیمای استان ایلام با حوزه علمیه خواهران استان

مشاهده ۴۴۸
۱۳۹۹/۱۲/۰۶- ۱۳:۰۳

در نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بر ترویج فرهنگ دینی ، مذهبی ، حجاب و عفاف و معارف اسلامی در استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در این نشست با تاکید بر ضرورت تعامل بیش از پیش رسانه استانی و حوزه‌ها ی علمیه گفت : این دو نهاد از مراکز مهم فرهنگ سازی در جامعه بوده و نقش بسیار مهمی در هدایت افکار عمومی ، و افزایش سطح آگاهی و اطلاعات مردم دارند.

بازوند به استفاده از ظرفیت کارشناسان حوزه علمیه خواهران استان در برنامه‌های مختلف رسانه استانی پرداخت و افزود: به منظور بهبود تولیدات و برنامه‌های فرهنگی صدا و سیمای مرکز ایلام ، آماده استفاده از ظرفیت کارشناسان حوزه علمیه خواهران استان بعنوان کارشناس برنامه و مجری و همچنین حضور در اتاق های فکر و شوراهای طرح و برنامه رسانه استانی هستیم .

وی به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد اشاره کرد و گفت :صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش و انعکاس برنامه‌های مختلف حوزه علمیه خواهران استان از جمله برگزاری کلاس هاودوره‌های آموزشی  و همچنین استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه آمادگی کامل دارد .

رئیس حوزه علمیه خواهران استان نیز در این نشست ضمن تقدیر از تعامل و همراهی رسانه استانی با حوزه علمیه خواهران استان گفت: نقش رسانه استانی در ترویج فرهنگ دینی و مذهبی و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و خوشبختانه صدا و سیمای مرکز ایلام در این زمینه کارنامه قابل قبولی دارد .

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی صدا و سیما برای جذب داوطلبین حضور در حوزه‌های علمیه گفت: حوزه علمیه خواهران استان دارای 6 واحد آموزشی و بیش از 700دانش آموخته است و در حال حاضر حدود 400نفر در واحد های آموزشی این حوزه در شهرستانهای مختلف در حال تحصیل هستند.

امتیاز شما