امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو ایران در آستانه سالروز مولد کعبه

مشاهده ۱۴۰
۱۳۹۹/۱۲/۰۶- ۱۳:۰۹

رادیو ایران در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، برنامه‌های مختلفی را با آیتم های شاد تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«خانه و خانواده» چهارشنبه ششم اسفند، با موضوع ناگفته‌هایی از پدر، به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای مهرناز فقیهی ساعت 9 پخش می‌شود.

برنامه«ایرانشهر» چهارشنبه 6 اسفند با موضوع جایگاه و نقش پدر، به تهیه کنندگی آرمان ستوده و اجرای لیلا صفری بعد از خبر ساعت 17 روی آنتن می رود.

برنامه«دور عاشقان» را می توانید چهارشنبه 6 اسفند با محور ولادت حضرت علی(ع) بعد از خبر ساعت 23 بشنوید. برنامه«راه شب» پنج شنبه بامداد با حضور حجت الاسلام امین کثیری، به  تهیه کنندگی حسین معصومی، از تاثیر دوست داشتن حضرت علی(ع) در زندگی امروزی می‌گوید.

همچنین برنامه«ساده مثل صبح» پنج شنبه هفتم اسفند، با موضوع روز پدر و به تهیه کنندگی رامین جوادپور و اجرای حسین خدادبیگی ساعت 6:35 به سمع شنوندگان می رسد.

برنامه«بوی خوب پدر» را 7 اسفند، با موضوع مصاحبه با خانواده شهید رضایی ساعت 8:30 بشنوید. برنامه«کوی نشاط» هم پنجشنبه 7 اسفند، جشنی برای همه پدران ایران زمین از طریق امواج رادیویی به تهیه کنندگی مهدی ساعی ساعت9:0 برگزار می‌کند.

گفتنی است برنامه«به افق نور» 7 اسفند به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی ساعت 11:30 پخش می‌شود.

برنامه«گلبانگ» نیز به مناسبت ولادت امام علی(ع) ترانه‌ های مناسبتی و شاد را به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا ساعت 15 تقدیم مخاطبان می‌کند.

گفتنی است برنامه«پارک ساعی» میزبان سالار عقیلی خواننده خوب کشورمان می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی مهدی ساعی، پنج شنبه ساعت 20 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما