امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو ایران در سوگ حضرت زینب(س)

مشاهده ۲۳۲
۱۳۹۹/۱۲/۰۶- ۱۳:۱۱

رادیو ایران با برنامه‌های «راه شب»، «آبروی صبوری» ، «دور عاشقان» « اشک زینب اشک»، «به افق نور» و «باغ ارغوان» سالروز وفات حضرت زینب (س) را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«راه شب» بامداد جمعه 8 اسفند با موضوع یاد خدا و آرامش انسان و برنامه«راه شب» شنبه 9 اسفند با موضوع نزدیک شدن به خدا، با حضور کارشناس نغمات آیینی، دکتر علیرضا امینی پخش می‌شود.

گفتنی است علاوه بر پرداختن به اعتکاف در این دو برنامه، مروری بر صبوری حضرت زینب (س) و الگو گرفتن از ایشان از محورهای برنامه است که به تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی و اجرای حسن همایی روی آنتن می رود.

برنامه«آبروی صبوری» را می توانید جمعه 8 اسفند، به تهیه کنندگی وحید بیات و گویندگی حسین همایی، بعد از ساعت 19 از رادیو ایران دنبال کنید.

«دور عاشقان» عنوان برنامه دیگری است که جمعه 8 اسفند، به تهیه کنندگی حسین معصومی‌بعد از خبر ساعت 19 در سالروز وفات حماسه ساز کربلا می‌شنوید.

برنامه«اشک زینب اشک» شنبه 9 اسفند در سالروز وفات حضرت زینب(س) ساعت 10 به ابعاد شخصیت زندگی آن حضرت می‌پردازد.

گفتنی است برنامه«به افق نور» شنبه 9 اسفند به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی ساعت 11:40 از سیره حضرت زینب(س) می‌گوید و «باغ ارغوان» هم با پخش مداحی به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا در سالروز وفات حضرت زینب(س) میزبان شما در رادیو ایران می‌شود.

امتیاز شما