امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

فیلم داستانی موزیکال جشن قاشق زنی در قاب شبکه آفتاب

مشاهده ۸۰۹
۱۳۹۹/۱۲/۰۹- ۱۲:۱۱

«جشن قاشق زنی» عنوان فیلمی موزیکال و داستانی است که با موضوع عدم استفاده از ترقه در جشن چهارشنبه آخر سال و محوریت روی آوردن به مراسم های سنتی و دوری از ترقه و آتش بازی و خطرات ناگوار احتمالی، به مدت 40 دقیقه در روز 26 اسفند 99 بمناسبت شب چهارشنبه سوری، تقدیم نگاه گرم بینندگان سیمای شبکه آفتاب می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «جشن قاشق زنی» عنوان فیلمی موزیکال و داستانی است که با موضوع عدم استفاده از ترقه در جشن چهارشنبه آخر سال و محوریت روی آوردن به مراسم های سنتی و دوری از ترقه و آتش بازی و خطرات ناگوار احتمالی، با حضور بازیگر کشوری حسین رفیعی و بیش از 15 بازیگر و هنرمند دیگر بومی استان، در روز 26 اسفند 99 بمناسبت شب چهارشنبه سوری، به مدت 40 دقیقه تقدیم نگاه گرم بینندگان سیمای شبکه آفتاب میگردد.

داستان از این قرار است که هرسال در محله «باصفا» در چهارشنبه آخرسال، جشن قاشق زنی برگزار می‌شود، اما امسال باآمدن دو خلافکار به این محله و فروش ترقه به بچه‌ها و ترغیب آنان به آتش بازی و... برگزاری جشن قاشق زنی تعطیل شده تا اینکه ....

محسن ساسانی تهیه کننده و رضا یونس فرد، داود اسفندیاری کارگردانان این فیلم هستند. حسین رفیعی، رضا یونس فرد، حشمت اله زارعی، شهاب پیرولی، مرتضی خدام، حدیث شاهی، پریا بابایی، حسین جهانگیری، مسعود جعفری، عارف مشایخ، آدرینا قمی، امیرعلی صیفی، رهام محمودی، سامیار دالایی، زهرا فدایی، فرشاد شکیبامهر، بنیتا صمدی و...در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

امتیاز شما