امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای قم بهاری می‌شود

مشاهده ۳۸۳
۱۳۹۹/۱۲/۱۰- ۱۰:۴۱

صدا و سیمای مرکز قم به مناسبت آغاز سال نو، ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شاد و متنوعی را تدارک دیده تا در این ایام کرونایی، مخاطبان را به خانه ماندن تشویق کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «بهارانه» عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال شبکه نور است که به تهیه کنندگی علیرضا نعمت اللهی، در دو بخش جمعه 29 اسفند ساعت 21 و شنبه 30 اسفند ساعت 10 صبح روی آنتن می رود.

ویژه برنامه زنده «عید اومده» نیز با ساختار ترکیبی، به تهیه کنندگی جواد سعادتمند و اجرای مجتبی حیاتبخش و اعظم جباری، از 27 اسفند 99 تا 13 فروردین 1400 هر روز صبح ساعت 10 صبح میهمان مخاطبان خواهد بود. 

ویژه برنامه زنده «صد سال به این سالها» نیز با ساختار ترکیبی، به تهیه کنندگی امیر بیطرفان برای لحظات شبانگاهی مخاطبان شبکه نور تدارک دیده شده است. این برنامه در ایام نوروز هر شب از ساعت 22 روی آنتن می رود. ویژه برنامه نوروزی «مداد رنگی» نیز در ایام نوروز هر روز از ساعت 17 کودکان قمی را همراهی می‌کند.

سیمای نور در ایام نوروز هر شب ساعت 23:30 یک فیلم سینمایی تقدیم بینندگان می‌کند. همچنین هر روز در ایام نوروز از ساعت 18:30 یک مستند تلویزیونی به ویژه مستندهای تولیدی مرکز قم پخش می‌شود که از آن میان می‌توان به جدید ترین تولیدات مستند مرکز قم با عنوان «بهشت حرم» با رویکرد روایت عاشقانه زن و شوهر خادم حرم از فراق در ایام محدودیت‌های کرونایی، «رها در دست باد» با موضوع معرفی کاروانسرای سنگی محمدآباد قم و ویژگی‌ های هنر معماری در عصر سلجوقی و مجموعه مستند «شکوه مقدس» با محور شناخت کارکرد نور و رنگ در معماری بارگاه مقدس حضرت معصومه(س) اشاره کرد.

تولیدات پویانمایی مرکز قم نیز در ایام نوروز ساعت 18 تقدیم بینندگان قمی می‌شود. از جدیدترین تولیدات پویانمایی مرکز قم «سرزمین ژله‌ای» در 6 قسمت از 1 تا 6 فروردین و  پویانمایی «دره سفید» نیز در 6 قسمت از 7 تا 12 فروردین 1400 روی آنتن شبکه نور خواهد رفت.

رادیو قم هم با برنامه‌های ویژه ای به استقبال نوروز 1400 می رود. «هفت سین» عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال رادیو قم است که به تهیه کنندگی و نویسندگی محسن صباغ زاده و گویندگی امیر حسین یاوری و ملیحه توکلی، شنبه 30 اسفند از ساعت 10 صبح همراه مخاطبان بر سر سفره هفت سین خواهد بود. 

ویژه برنامه زنده «صدای بهار» درایام نوروز در دو بخش صبح و عصر میهمان خانه مخاطبان رادیو قم می‌شود.

 نمایش رادیویی «محلمون دات کام» نیز با حال و هوای طنز در 13 قسمت به تهیه کنندگی محسن صباغ زاده، نویسندگی و کارگردانی الهه حیدری و با بازی بازیگران گروه نمایش صدای مرکز قم در ایام نوروز از ساعت 20:30  از رادیو قم شنیده می‌شود.

امتیاز شما