امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

صدا وسیمای مرکز کرمان به استقبال بهار می رود

مشاهده ۳۱۴
۱۳۹۹/۱۲/۱۱- ۰۹:۴۵

صدا و سیمای مرکز کرمان ویژه برنامه های«ترنم بهار»، «بهار تو رایه»، «ترنم بهار»، «خوش یهتی بهار» و ... را برای نوروز 1400 تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز کرمان با ویژه برنامه«بهار همدلی» به استقبال سال جدید می رود. فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره معلمان، ورزشکاران، اقتصاد مقاومتی و پیشرفت و توسعه، انتظار فرج و...، بسته‌ های گرافیکی، حضور  میهمانان،  پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، گزارش پیام تبریک نوروزی عوامل بهداشت و درمان استان از بیمارستان‌ ها و ... بخش های برنامه را تشکیل می دهد. این برنامه 30 اسفند از ساعت 10 تا 14 از سیمای کرمان روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی«ترنم بهار» با رویکرد معرفی جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی استان کرمان، همراه با توصیه‌ های مراقبتی و بهداشتی و اطلاع رسانی برای مسافرین نوروزی و مردم استان، از اول تا سیزده فروردین پخش می‌شود. گزارش ویژه نوروز، ارتباط با راهیان نور، حضور خواننده‌ های محلی، ارتباط با پلیس  راه با عنوان یک نکته یک پیام ، اطلاع رسانی درخصوص  وضع آب و هوا، کلام شیوا و فرازهای کوتاهی از سخنان رهبر معظم انقلاب، دوربین مخفی و سردار دل‌ها از بخش های مهم این برنامه است.

ویژه برنامه«شب های بهار» از ۲۹ اسفندتا ۱۳ فروردین ساعت  ۲۱، با رویکرد سرگرمی و اطلاع رسانی به سمع و نظر بینندگان کرمانی می رسد. ارتباط با مزار شهدا، پخش موسیقی محلی کرمان، کافه خاطره، گزارش، کلیپ، ارتباط با پلیس و هواشناسی و سرداران کوچک با محور شعر و دکلمه کودکان درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از بخش هایی است که در این برنامه گنجانده شده است.

رادیو کرمان نیز با ویژه برنامه«در مقدم بهار» صبح و عصر روز ۳۰ اسفند به استقبال تحویل سال می رود. «بهار تو رایه» عنوان ویژه برنامه دیگری است که زمان تحویل سال از ساعت ۱۰:۳۰  تا ۱۴  از صدای مرکز کرمان پخش می‌ شود. گزارش، کارشناسی، موسیقی‌، نمایش و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب از آیتم های برنامه است.

«ای پسینی»(این بعدازظهر) عنوان برنامه زنده عصرگاهی رادیو کرمان است که در ایام عید از ساعت ۱۷ تا ۱۹  در فضایی شاد و مفرح می‌شنوید. این برنامه علاوه بر پخش نمایش های کوتاه، گزارش، موسیقی‌ های بهاری، گزارش وضع هوا، اعلام  وضعیت جاده‌ها، هشدارهای پلیسی و بهداشتی و معرفی مراکز خدمات رسانی، با شهرستان‌های استان و مراکز استانها نیز  ارتباط بر قرار می‌کند.

برنامه رادیویی«خوش یهتی بهار»(خوش آمدی بهار) در ایام نوروز از ساعت 9 تا 11 با آیتم های گزارش های ترافیکی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و سوغات کرمان، توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، آموزش پخت شیرینی‌ های محلی، ارتباط با شبکه‌ های سراسری، استانی و خبرنگاران شهرستان‌های استان و ... روی آنتن می رود.

همچنین برنامه«سحر نزدیک است» در شب میلاد حضرت ولیعصر(عج) از ساعت ۲۱ تا ۲۴ و برنامه‌ های«گل نرگس» و «عید عاشقان» در روز نیمه شعبان تقدیم شنوندگان کرمانی می‌شود.

معرفی جاذبه‌های گردشگری، گزارش از ارگان‌های امدادرسانی و درمانی و ارتباط زنده با مسئولان استان درباره وضعیت راه‌ها و دیگر ظرفیت های استان از برنامه‌های معاونت خبر صداوسیمای کرمان در ایام نوروز است.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز تولید و انتشار محتوای متناسب با شعار سال و بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین سخنرانی ایشان در نوروز ، بارگذاری تولیدات ویژه نوروز و گزیده برنامه‌ های نوروزی رادیو و تلویزیون استانی و اخبار و اطلاعات ترافیکی و جاذبه‌ های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان، برگزاری پویش ویژه نوروز با محور محتوای مردمی از جاذبه‌ های استان و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

امتیاز شما