امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده بازی «استقلال-مس» و «پرسپولیس-سایپا» از رادیو ورزش

مشاهده ۳۱۱
۱۳۹۹/۱۲/۱۱- ۰۹:۵۰

گزارش مسابقه تیم های« استقلال-مس رفسنجان» و «پرسپولیس-سایپا»، دوشنبه ۱۱ اسفند به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز تقدیم علاقه مندان به فوتبال می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، دوشنبه ۱۱ اسفند تیم های استقلال-مس رفسنجان و پرسپولیس-سایپا به ترتیب از ساعت ۱۵ و ۱۷ به مصاف هم می‌ روند.
استقلال امروز مقابل تیمی قرار می‌ گیرد که در هفته‌ های پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل شاگردان فکری است. مس رفسنجان با ۲۲ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و استقلال ۲۶ امتیازی تیم سوم جدول است.
از طرفی پرسپولیس در شرایطی خود را مهیای جدال برگشت لیگ بیستم می‌ کند که در اولین گام سایپا را در پیش دارد. این تیم در دور رفت برابر شاگردان ابراهیم صادقی به تساوی بدون گل رضایت داد و اکنون برای تحکیم صدرنشینی خود، امید به برتری مقابل حریف دارد. پرسپولیس ۳۰ امتیازی صدرنشین لیگ است و سایپای ۱۷ امتیازی تیم سیزدهم جدول است.
گزارش زنده رقابت تیم های استقلال-مس رفسنجان، امروز ساعت ۱۵ به تهیه کنندگی عباداله رضایی و گزارشگری خسرو والی زاده و نیز گزارش زنده مسابقه تیم های پرسپولیس-سایپا امروز ساعت ۱۷ ، به تهیه کنندگی یوسف فرجی و گزارشگری مهرزاد عطاران از رادیو ورزش روی آنتن می رود.

امتیاز شما