امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سفیر لیبی در بازدید از مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما تاکید کرد:
سفیر لیبی در بازدید از مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما تاکید کرد:

نقش پررنگ رسانه‌های برون مرزی صداوسیما در انعکاس تحولات لیبی

مشاهده ۱۷۰
۱۳۹۹/۱۲/۱۲- ۱۴:۵۵
تعداد بازدید:170

علی جمعه حسن فصیل سفیر لیبی در ایران، ضمن بازدید از بخش های مختلف شبکه‌های پرس تی وی و هیسپان تی وی با پیمان جبلی، معاون برون مرزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما و رئیس شبکه پرس تی وی در این دیدار به حضور رسانه ای ایران در قاره آفریقا از طریق محتواهای شبکه هوسا، رادیو سواحیلی و برخی برنامه‌های شبکه‌های برون مرزی از جمله «آفریقا امروز» شبکه پرس تی وی اشاره و آمادگی رسانه‌ای برون مرزی را برای همکاری و تبادل محتوا با رسانه‌های مستقل و فعال در لیبی اعلام کرد.

سفیر لیبی در تهران نیز با اشاره به آخرین تحولات کشور لیبی و تلاش رسانه‌های غربی برای جنگ‌افروزی و ایجاد اختلاف در منطقه، نقش شبکه‌های برون مرزی صداوسیما به عنوان رسانه‌های محور مقاومت را در انعکاس اتفاقات و تحولات لیبی پررنگ توصیف کرد.

همچنین در این دیدار، سفیر لیبی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی پلتفرم «یورمدیوم» معاونت برون مرزی صداوسیما برای اشتراک محتواهای مرتبط با رسانه‌های مستقل، اعلام کرد که این امکان می تواند راه را برای گسترش بیشتر تولیدات رسانه ای کشور لیبی و دسترسی آسان‌تر مخاطبان به این محتواها هموار کند.

امتیاز شما