امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
شورای نظارت بر صداوسیما درباره انتخابات تشکیل جلسه داد
شورای نظارت بر صداوسیما درباره انتخابات تشکیل جلسه داد

هدف برنامه‌های رسانه ملی در انتخابات: انتخاباتی پر شور و آگاهانه در تراز گام دوم انقلاب اسلامی

مشاهده ۳۳۱
۱۳۹۹/۱۲/۱۳- ۰۸:۰۸
تعداد بازدید:331

رئیس ستاد انتخاباتی صدا و سیما در جلسه شورای نظارت، هدف برنامه‌های رسانه ملی در تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب رسانه ملی در انتخاباتی پر شور و آگاهانه در تراز گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به نقل از سایت شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، جلسه 489 شورای نظارت با حضور اعضای شورا و به ریاست حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با هدف بررسی برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های انتخابات با حضور آخوندی، رئیس ستاد انتخاباتی و معاون سیاسی سازمان صدا و سیما در دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.

در این جلسه رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صدا و سیما، هدف برنامه‌های رسانه ملی در تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب رسانه ملی در انتخاباتی پر شور و آگاهانه در تراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام داخلی و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده در دستور کار برنامه‌های انتخاباتی سازمان صدا و سیما قرار دارد.

آخوندی اجرای عدالت رسانه‌ای در برنامه‌های پیش رو و همچنین تولید برنامه‌ها و مستندهای تبیینی و ایجاد تنوع در شکل برنامه‌ها و ابداع شیوه‌های جدید برای ارائه برنامه‌های کاندیداها را از پیش‌بینی‌های رسانه ملی برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع انتخاباتی دانست. 

رئیس ستاد انتخاباتی رسانه ملی  از تدارک و تولید بیش از 50 هزار دقیقه برنامه در معاونت سیما و بیش از 50 هزار دقیقه در شبکه‌های مختلف معاونت صدا و همچنین تدارک 155 هزار دقیقه در سیمای استان‌ها و 100 هزار دقیقه برنامه در صدای استان‌ها خبر داد و تولید و پخش برنامه‌های خاص فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های سازمان صدا و سیما در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

در پایان رئیس و اعضای شورا پس از استماع گزارشات رئیس و مسئولان ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌های خود، لزوم برنامه‌سازی مطلوب برای حضور پرشور و پرشمار مردم را ضروری دانسته و بر لزوم همکاری و هماهنگی مستمر صدا و سیما با سایر دستگاه‌های تأثیرگذار در جهت جلب مشارکت و حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات و همچنین تقویت حس امید و آرامش در مردم و معرفی ویژگی‌های کاندیدای اصلح در انتخابات تأکید کردند.

برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی از هفته آخر اسفندماه سال جاری شروع و تا پایان شمارش آرا و اعلام نهایی نتایج ادامه خواهد داشت.

امتیاز شما