امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از رادیو ورزش

مشاهده ۲۱۸
۱۳۹۹/۱۲/۱۶- ۱۳:۵۰

گزارش زنده بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس و همچنین استقلال و فولاد خوزستان، امروز 16 اسفند از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس و همچنین استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های هفته هفدهم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می روند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز کرونایی در استان خوزستان به ویژه شهرستان آبادان صحبت هایی مبنی بر لغو دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در لیگ برتر باشگاه‌های کشور وجود داشت که سازمان لیگ فوتبال آن را تکذیب کرد.
در نشستی که به همین منظور در آبادان برگزار شد تمامی دستور العمل های بهداشتی برای برگزاری این دیدار اندیشیده شد و هیچ گونه نگرانی برای برگزاری این بازی در آبادان وجود ندارد.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دهمین بار قرار است در آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۲۳ امتیاز در مکان هفتم و پرسپولیس تهران با ۳۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
رویارویی دو تیم استقلال و فولاد خوزستان هم خالی از هیجان نیست. مجیدی که چند روز قبل جانشین محمود فکری شد در اولین بازی‌اش باید روبروی تیمی قرار بگیرد که راه بردن استقلال را به خوبی بلد و دو بازی آخرش مقابل این تیم را برده است. از طرف دیگر جواد نکونام در مقابل شفر، استراماچونی، مجیدی و فکری بازنده نبوده و مجیدی امیدوار است که این طلسم را بشکند.
استقلال ۲۷ امتیازی در رده سوم قرار دارد و فولاد ۲۶ امتیازی تیم چهارم جدول است.
گزارش زنده رقابت صنعت نفت آبادان-پرسپولیس، ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۶ اسفند به تهیه کنندگی عبادالله رضایی و گزارشگری مهرزاد عطاران و مسابقه استقلال تهران-فولاد خوزستان ساعت ۱۷ شنبه ۱۶ اسفند از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می رود.

امتیاز شما