امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده رادیو ورزش از بوندسلیگا و لالیگا

مشاهده ۲۰۶
۱۳۹۹/۱۲/۱۶- ۱۳:۵۱

مسابقه تیم های بایرن مونیخ- دورتموند و اوساسونا-بارسلونا، 16 اسفند به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بایرن مونیخ هفته آتی و در مهم ترین دیدار بوندسلیگا پذیرای دورتموند می‌شود. اگرچه زنبورها در این فصل عملکرد خوبی نداشته و تقریبا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند، اما تقابل های این دو تیم همیشه حساس بوده است.
از سویی دیگر در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا به مصاف اوساسونا خواهد رفت.
بارسلونا پس از پیروزی روحیه بخش مقابل سویا در بازی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری و کسب جواز حضور در فینال این رقابت‌ها به مصاف اوساسونا می‌رود و شاگردان رونالد کومان که اکنون با ۵۳ امتیاز در رده دوم قرار دارند، برای جبران فاصله ۵ امتیازی با صدر جدول راهی جز پیروزی مقابل حریف میانه جدولی خود ندارند.
در طرف دیگر اوساسونا که با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد از ۵ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی به دست آورده و متحمل ۲ شکست شده است.
در بازی رفت ۲ تیم که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، کاتالان‌ها موفق شدند حریفشان را با پیروزی پرگل ۴ بر صفر شکست دهند.
در ۱۰ دیدار اخیر ۲ تیم، بارسلونا ۷ بار پامپلونایی‌ها را مغلوب کرده، یک بار به تساوی رسیده و ۲ بار هم شکست خورده است.
کومان برای این دیدار بازیکنان، چون آرائوخو، فاتی، اومتیتی، روبرتو و پیکه را در اختیار ندارد و در طرف مقابل رونکاگلیا و آویلا هم مصدومان اوساسونا هستند که به این دیدار نمی‌رسند.
گزارش زنده رقابت بایرن مونیخ- دورتموند امروز ساعت ۲۱ ، به تهیه کنندگی محسن افضلی و با گزارشگری آرش اسدی و همچنین پخش زنده مسابقه اوساسونا-بارسلونا امشب ساعت ۲۳:۳۰، به تهیه کنندگی محسن ابوفاضلی و با گزارشگری مهدی نیلاش از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

امتیاز شما