امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراه با«حسینیه ایران» در رادیو زیارت

مشاهده ۹۸۱
۱۳۹۹/۰۵/۲۸- ۱۸:۴۲

«حسینیه ایران» عنوان برنامه ویژه ای است که در رادیو زیارت و با مشارکت اداره کل صدای استان ها، شبکه رادیویی فرهنگ و اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی تولید می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی زیارت تلاش می‌کند با ویژه برنامه«حسینیه ایران» از جوار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) محفلی حسینی به وسعت ایران ایجاد کند. ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه حسینی و روحیه عزت مداری و همچنین معرفی پیرغلامان حسینی در سالی که امکان برگزاری اجلاس پیرغلامان وجود ندارد، از اهداف این برنامه است. برنامه«حسینیه ایران» با شعار «حسینیه ای به وسعت ایران»، به موضوعات حق و حق طلبی، بیداری فطرت ها، صراحت و قاطعیت، فداکاری و از خودگذشتگی، ادب در مکتب حسین(ع)، وفای به عهد و پیمان، فلسفه قیام عاشورا، اصلاح جامعه و امر به معروف و نهی از منکر، عزت و ذلت در دیدگاه حسین(ع)، شکیبایی و صبر بر مصایب، محبت در مکتب حسینی، امام سجاد(ع) و ادامه نهضت حسینی می‌پردازد.

با نوای کاروان و ارتباط دفاع مقدس و حماسه حسینی، پیرغلام عشق با معرفی پیرغلامان حسینی از سراسر کشور، خیلی دور خیلی نزدیک و آداب و رسوم مردم مناطق ایران در ماه محرم، یاوران حسین(ع)، مداحی نواحی، حضور کارشناسان زبده از حوزه و دانشگاه و گفت و گوی تلفنی با مداحان مطرح در استان‌های مختلف کشور ، از بخش های ین برنامه هستند.

ویژه برنامه«حسینیه ایران» در دهه اول محرم هر شب از ساعت 22 تا 24 از استودیوی امام رضا(ع) شبکه رادیویی زیارت مستقر در حرم حضرت ثامن الائمه(ع) به صورت زنده پخش می‌ شود. گفتنی است این برنامه همزمان از شبکه‌ های استانی و شبکه رادیویی فرهنگ نیز به صورت زنده روی آنتن می رود.

ویدئوها

تصاویر

امتیاز شما