امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آخرین پنجشنبه پاییزی همراه با شبکه آموزش

مشاهده ۱۱۱۲
۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۱۳:۱۳

میهمانان و موضوعات برنامه‌ های زنده شبکه آموزش در روز پنجشنبه ۲۰ آذر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرهاد فرزادی، وکیل دادگستری و  زوج گردشگر اصفهانی، از جمله میهمان‌ های برنامه‌ «صبحی دیگر» روز پنجشنبه ۲۷ آذر شبکه آموزش هستند.
مهران سید طراح و زهرا صفاریان زوج گردشگر از اصفهان روز پنجشنبه میهمان برنامه «صبحی دیگر» هستند تا از سبک زندگی ساده خود در گردشگری با دوچرخه برای بینندگان این برنامه به گفت و گو بپردازند.
با توجه به ماموریت و رویکرد مهارت آموزی این مجله صبحگاهی باحضور فرهاد فرزادی، وکیل دادگستری به بررسی دغدغه‌ های حقوقی خانواده‌ ها و پاسخگویی به پرسش های آن‌ها در این زمینه بپردازد و مهارت های زندگی را برای تحکیم بنیاد خانواده آموزش دهد. مجله صبحگاهی «صبحی دیگر» هر روز از ساعت ۹:۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه روی آنتن می رود.
در برنامه نیمروزی شبکه تلویزیونی آموزش، برنامه «دکتر سلام» با دعوت از دکتر سیاوش کردانی فر متخصص ریه، روی آنتن شبکه هفت می رود. برنامه گفت و گو محور  «دکتر سلام» با موضوعات پزشکی همه روزه از ساعت  ۱۳:۵۰ به مدت ۴۰ دقیقه پخش می‌شود.
در برنامه شامگاهی «رویش» کهبا هدف ترویج روحیه جهادی و آموزش  کشاورزی روز  پنجشنبه، با اجرای فرشید فهیم و تهیه کنندگی علیرضا سپهرین پخش می‌شود، دکتر حمید نوشاد عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندر قند حضور دارد. این برنامه هر روز در ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه آموزش می رود.

امتیاز شما