امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ارتقای رتبه جهانی سایت هوسا تی وی در مقایسه با شبکه‌های بومی

مشاهده ۳۵۹
۱۴۰۰/۰۱/۱۸- ۰۸:۲۰

میزان بازدید و رتبه جهانی وب‌سایت هوسا تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما تقریبا 28 برابر بهتر از وب‌سایت پربیننده‌ترین شبکه بومی هوسایی یعنی «آریوا 24» است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،به نقل ازخبرگزاری فارس، میزان بازدید و رتبه جهانی وب‌سایت هوسا تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما تقریبا 28 برابر بهتر از وب‌سایت پربیننده‌ترین شبکه بومی هوسایی یعنی «آریوا 24» و تقریبا 49 برابر بهتر از وب‌سایت شبکه هوسایی VOA آمریکا است.

این شبکه که در فروردین ماه سال 1398 فعالیت خود را به دو زبان هوسایی و انگلیسی برای مخاطبانی در قاره آفریقا آغاز کرده، اکنون به یکی از پربیننده‌ترین شبکه‌های قاره آفریقا تبدیل شده است.

هوسا تی وی در شرایطی به چنین موفقیتی نایل شده که همه شبکه‌های رقیب آن دارای قدمت، بودجه و امکانات بیشتری نسبت به این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما هستند و  شبکه تلویزیونی هوسا هنوز از امکان پخش ماهواره ای برخوردار نیست و فقط بر بستر اینترنت در دسترس مخاطبان خود است.

با وجود همه این مشکلات، وب‌سایت هوسا تی وی اکنون به یک مرجع خبری موثق برای مخاطبان قاره آفریقا بدل شده و رتبه جهانی آن تقریبا 28 برابر بهتر از پربیننده‎‌ترین شبکه تلویزیونی بومی هوسایی به نام «آریوا 24» و تقریبا 49 برابر بهتر از رتبه وب‌سایت VOA هوسایی متعلق به آمریکا است.

هوسا تی وی شبکه ای رادیو و تلویزیونی بر بستر اینترنت است که دارای سه وب سایت بارویکرد و پیام های جداگانه  و سی صفحه و پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است.

برنامه‌های رادیو هوسا علاوه بر پخش سابق ماهواره ای ، از سال. ۱۳۹۸ به صورت کانال رادیونما هوسایی  در تمام ساعات شبانه روز  از طریق اینترنت پخش و تکرار می‌شود و مدت زمان برنامه‌های تلویزیونی شبکه آفریقایی  هوسا روزانه شش ساعت است که متناسب با شرایط مخاطبان آفریقایی در سراسر جهان در ۲۴ ساعت روز از طریق اینترنت پخش و در سه نوبت تکرار می‌شود .

امتیاز شما