امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ‌فرهنگ در جشن تولد ۲۴ سالگی خاطره‌ بازی می‌ کند

مشاهده ۲۰۵
۱۴۰۰/۰۱/۲۵- ۰۳:۰۶

رادیو فرهنگ چهارشنبه ۲۵ فرودین در جشن تولد ۲۴ سالگی خود، ویژه‌ برنامه‌ ای را تدارک دیده است که به پخش صدای پیشکسوتان و نیز مرور برنامه‌ های موفق این شبکه می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو فرهنگ چهارشنبه ۲۵ فرودین در جشن تولد ۲۴ سالگی خود، ویژه‌ برنامه‌ ای را تدارک دیده است که تقدیم مخاطبان می‌کند.

مرتضی صداقت‌ گو، مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، در سالروز تاسیس این شبکه رادیویی گفت: سالروز رادیو فرهنگ امسال با حلول ماه مبارک رمضان و روز گرامیداشت عطار همزمان شده است، طبیعتا ما چون گروه فرهنگ و هنر هستیم، موضوع گرامیداشت عطار از موضوعات اصلی ماست.
صداقت‌گو درباره این برنامه توضیح داد: از ۲۵ فروردین ساعت 17به جای برنامه «ققنوس» برنامه‌ای را به نام «هفت شهر عشق» شروع می‌کنیم، اما چهارشنبه به خاطر این سه مناسبت، برنامه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روی آنتن می رود. این برنامه در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در بخشی از این برنامه که به سالروز رادیو می‌پردازیم، صدا و بخشی از اجرای بزرگانی که در گذشته با رادیو فرهنگ همکاری می‌کردند و اکنون یا بازنشسته شدند و یا به دیار حق شتافته‌اند، را در رادیو پخش می‌کنیم. استاد صادق عبداللهی که طنزپرداز و از کارشناسان رادیو فرهنگ بود، محمدرضا حسن بیگی که چند وقت اخیر به دلیل کرونا فوت کرد و دیگر بزرگان سالیان پیش رادیو مثل آذر وکیلی، فرهنگ جولایی و محمد عیوضی از جمله این بزرگان هستند. همچنین با برخی از پیشکسوتان مثل استاد بهروز رضوی گفت‌ و گو می‌کنیم و بخش‌هایی از برنامه‌های موفق رادیو فرهنگ نیز به سمع مخاطبان می رسد. گفت و گو با چند تن از مخاطبانی که سال‌های سال پیگیر برنامه‌های رادیو فرهنگ هستند، از دیگر بخش های برنامه است.

مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ گفت: در این برنامه به مناسبت روز گرامیداشت عطار، با عطارپژوهانی مثل دکتر اسماعیل آذر نیز صحبت می‌کنیم.

برنامه «هفت کوچه» نیز به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد افتتاح شبکه رادیویی فرهنگ، روز چهارشنبه ۲۵ فروردین از ساعت ۹ صبح از موج اف . ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه با همکاری گروه جامعه و با رویکرد گفت وگو‌ با مدیران و عوامل برنامه ساز و بررسی نقش و جایگاه رادیو فرهنگ بین مردم روی آنتن می رود.


امتیاز شما