امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بازدید رئیس رسانه ملی از بخش‌های مرتبط با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صداوسیما

مشاهده ۶۱۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۳- ۱۲:۵۳

رئیس رسانه ملی صبح امروز با حضور در بخش‌های مختلف سازمان که در تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فعال هستند، در جریان آخرین اقدامات و برنامه ریزی‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری ابتدا با حضور در ساختمان سیما، از استودیوی 11، محل برگزاری مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد و شخصا پای اجرای ضبط آزمایشی مناظره نشست و مراحل مختلف آن را به دقت زیر نظر گرفت.
رئیس سازمان صداوسیما بعد از اجرای ضبط آزمایشی مناظره، نکاتی را به معاونان سیما، سیاسی و توسعه و فناوری رسانه متذکر شد تا مناظرات با دقت مضاعف و در نظر داشتن حساسیت‌ها برگزار شود.
 رئیس رسانه ملی همچنین با حضور در ساختمان شهدای رادیو از استودیوهای انتخاباتی رادیو و فضای مجازی که در تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فعال هستند، بازدید کرد

استودیوهای 17، 18 و 19 معاونت صدا که محل ضبط ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی رادیوهای ایران، فرهنگ، اقتصاد و جوان بود و استودیو شماره 8 که به مناظره نمایندگان نامزدها در رادیو اختصاص یافته است از جمله استودیوهایی بود که دکتر علی عسکری از آن‌ها بازدید کرد. بازدید از استودیوهای فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی که به همت معاونت صدا و معاونت فضای مجازی برای تولید برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده‌ شده اند نیز پایان بخش بازدید رئیس رسانه ملی بود.  معاونان حاضر در این بازدید ها نیز گزارشی از معاونت ها از روند تولید و پخش برنامه‌های  تبلیغات نامزدها در رسانه ملی ارائه کردند.

امتیاز شما