امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش گسترده رسانه‌ ای حضور مردم کرمان در پای صندوق‌ های رأی

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۰/۰۳/۲۳- ۱۰:۱۳

صدا و سیمای مرکز کرمان در روز انتخابات، از سه حوزه مرکزی در شهر کرمان به صورت زنده و مستقیم برنامه خواهدداشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای کرمان، با اشاره به این که در روز انتخابات از سه حوزه مرکزی در شهر کرمان شامل گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و بیت الزهرای شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت زنده و مستقیم پخش برنامه خواهیم داشت، افزود: همچنین هماهنگی‌ های لازم با برخی از شبکه‌ های بین المللی، سراسری و استانی برای ارتباط مستقیم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی «میدان حضور» و برنامه رادیویی «روز انتخاب» دو ویژه برنامه مرکز کرمان در روز انتخابات هستند که از ساعت 6 بامداد تا ساعت 24 ، حضور مردم در پای صندوق های رأی در مرکز استان و شهرستان‌ ها را به صورت زنده و مستقیم پوشش می‌ دهند. 

مدیرکل صداوسیمای کرمان در ادامه گفت: این مرکز تاکنون 32 جلسه انتخاباتی با اعضای ستاد انتخابات مرکز و جلسات ویدئو کنفرانس با مسئولان و مدیران ستادی تهران برگزار کرده است. سیمای استانی کرمان هم تا کنون 23 هزار و 166 دقیقه برنامه با محور انتخابات تولید و پخش کرده است.

علیرمضانی به برنامه‌ های «شور حضور» و «برای وطنم» اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ ها با حضور کارشناسان مختلف حوزه‌ های حقوقی و سیاسی، با موضوع انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری پخش شد. وی تصریح کرد: علاوه بر تولید و پخش این ویژه برنامه‌ ها، در اکثر برنامه‌ های تلویزیونی هم به موضوع انتخابات 1400 پرداخته شده که از جمله این برنامه می توان به برنامه اجتماعی «زندگی زیباست»، «صبح به خیر کرمان»، «قرن»، «گفت‌ و گوی ویژه»، «پزشک شما»، «کلام رهبری»، میان برنامه‌ ها و گفت‌ و گوی نامزدها اشاره کرد.

وی در ادامه به ویژه برنامه‌ های رادیو کرمان پرداخت و افزود: برنامه‌ های «میز انتخاب» و «جلوه‌ های همدلی» در صدای کرمان به صورت ویژه به انتخابات می‌ پردازند. علیرمضانی گفت: در مجموع در اکثر برنامه‌های رادیویی این شبکه استانی به موضوع انتخابات پرداخته شده است. برنامه‌هایی چون «میکروفن صبح»، «مردم و مسئولان» و «برگی از قانون» به این مهم پرداخته‌ اند که در مجموع می‌توان گفت که صدای مرکز کرمان به مدت 7 هزار و 919 دقیقه به موضوع انتخابات پرداخت.

مدیرکل مرکز کرمان همچنین به تلاش همکاران معاونت خبر اشاره و تصریح کرد: معاونت خبر مرکز کرمان هم در خبرهایی تلویزیون در قالب بسته‌ ها و گزارش های خبری، روی خط خبر و تریبون آزاد به مدت 3 هزار و 500 دقیقه و خبر رادیویی در قالب خبر مکتوب و روی خط خبر به مدت 2 هزار و 800 دقیقه و همچنین بارگذاری بسته‌ های انتخاباتی در کانال خبرگزاری، به این موضوع مهم پرداخته است.

 

امتیاز شما