امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش قسمت سوم مستند «غیر رسمی» از شبکه‌های سیما

مشاهده ۴۹۱
۱۴۰۰/۰۳/۲۵- ۰۸:۲۵

سومین قسمت از مجموعه مستند «غیر رسمی» با روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای فعالان حوزه‌ علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،به نقل از ایرنا روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای فعالان حوزه‌ علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیر رسمی»  این مستند سه‌شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه خبر، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه افق و پنجشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه ۴ سیما بازپخش خواهد شد.

یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی‌برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت ها و درددل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنجشنبه‌ای» برگزار شده است.

مؤسسه‌ پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» تولید کرده است.

قسمت اول این مجموعه به دیدار «راویان دفاع مقدس» و قسمت دوم به موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب و حاشیه‌های این جلسات» پرداخته بود.

امتیاز شما