امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

حماسه حضور هموطنان استان چهارمحال و بختیاری پای صندوق های رأی، در آئینه رسانه استانی

مشاهده ۲۱۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۵- ۰۹:۰۷

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با پخش برنامه‌های مختلف در روز 28 خرداد، شور و شعور و حضور حماسی مردم را در پای صندوق های اخذ رأی یک بار دیگر در تاریخ ایران به ثبت می رساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی با ویژه برنامه «بر بام افتخار» به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی، کارگردانی حمید کاووسی و آرمان کریمی، اجرای ابوالفضل هادی پور، سیدجلیل رضوی، زهرا کریم زاده، مینا حیدری، احمد باقری، سوسن حبیبی و فخری قائدی از ساعت 6 صبح، انتخابات 1400 را به تصویر در می آورد. برقراری ارتباط با ستاد انتخاباتی استان، گزارش های مردمی‌ پای صندوق های انتخابات، پخش گزارش و تصاویر زنده از حضور مقامات کشوری و استانی در محل های اخذ رأی، برقراری ارتباط با واحدهای سیار و همکاران اعزامی‌ به شهرستان‌های ده گانه استان، حضور خوانندگان استانی و ملی، دعوت از مسئولان و کارشناسان خبره در برنامه و ارتباط با شبکه‌های استانی و ملی از بخش های مختلف این برنامه است که از ساعات اولیه شروع رأی گیری تا پایان مهلت انتخابات از سیمای شبکه جهان بین پخش می‌شود.

اعزام دو واحد سیار به شهرکرد مرکز استان و شهرستان لردگان برای پوشش و گزارش لحظه به لحظه حضور گسترده و یکپارچه مردم و مسئولان برگزاری انتخابات از شروع رأی گیری تا ساعات پایانی انتخابات، یکی دیگر از برنامه‌های سیمای شبکه جهان بین در روز  28 خرداد است. گزارشگران عقیل عباسی و عماد صدری نژاد، تهیه کنندگان فرشاد صالحی، طیبه اسماعیلی و کارگردانان رضا قاضی و فرحناز حاتم پوری هستند.

اکیپ پرتابل و دوربین واحد سیار هم به همه صندوق های اخذ رأی در سطح شهرکرد و چندین شهر سرکشی می‌کند و ارتباط و گزارش های خود را از طریق اینترنت، زنده و مستقیم در مقابل دیدگان مخاطبان قرار می دهد. تهیه کنندگی این بخش بر عهده حسن کیانی است.

معاونت صدا با ویژه برنامه «بنگ همدلی» با پنج گروه تهیه، همکاران افتخاری شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان از ساعت 6 بامداد، حضور گرم، حماسی و افتخار آفرین مردم استان را بر روی موج رادیو استانی منعکس می‌کند. گزارش های مردمی از مرکز استان و شعب اخذ رأی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، آنونس، کلام امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب، گزارش همکاران افتخاری از نقاط مختلف استان، ارتباط با همکاران مستقر در شعب اخذ رأی و ستاد انتخابات استان، برقراری ارتباط با مراکز استان‌ها و شبکه‌های سراسری از جمله بخش های متنوع این ویژه برنامه هستند که تا ساعت های پایانی اخذ رأی، از رادیو جهان بین تقدیم شنوندگان می‌شوند. تهیه کنندگان این برنامه سیاوش قربانی پور، کبری موسوی، رحمان داودیان، نایب صالحی، محمدرضا رسولی، فاطمه دهقانی، لیلا بابایی، زهرا اردستانی، مریم رضوی و مهشید موسویان و گویندگان آن مرضیه رفیعی، حامد ایرج پور، فرزین مظفری، آرزو بلالی، زهرا خنکداری، رضا علیدادی، شهلا جمشیدیان، شهرزاد شاهسمندی و مریم خلجی است. فریده نادری، فاطمه رفیعی، مرضیه نادری، آرزو بلالی و مجید عالی پور هم گزارشگران آن هستند.

معاونت خبر با اعزام 10 گروه خبری در شهرستان‌های ده گانه و 14 خبرنگار آزاد شهرستان‌ها، ارتباط زنده تصویری با 9 شهرستان در بخش های مختلف تلویزیونی، اعزام گروه خبری به ستاد انتخاباتی شهرکرد و گزارش لحظه به لحظه رأی گیری و شمارش آراء، 8 مجموعه خبری رادیویی به مدت 80 دقیقه از ساعت 8 صبح تا عصر، خبر ساعت 16 به مدت 20 دقیقه، 11 مجموعه خبری تلویزیونی از ساعت 8 تا 23 به مدت 110 دقیقه، مجموعه‌های خبری20  و 23 به مدت 25 دقیقه، انتخابات 28 خرداد و حضور چشم گیر مردم بام ایران در پای صندوق های رأی را  پوشش خبری می دهد.

معاونت فضای مجازی با تولید و انتشار پوستر و عکس نوشت با محوریت حضور مردم و اقوام مختلف، انتشار عکس های حضور مردم پای صندوق های اخذ رأی، تولید و انتشار ویدیوکست و موشن گرافیک با موضوع فراخوان آحاد مردم، انتشار اخبار و رویدادهای روز انتخابات در سایت و کانال های فضای مجازی مرکز و استان، تولید و انتشار کلیپ تهییجی و فراخوان به شرکت در انتخابات، همچنین رصد فضای مجازی، به ایفای نقش خطیر خود در این امر مهم می‌پردازد.

معاونت فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم پا به پای دیگر معاونت ها در تمام عرصه‌ها، حضوری مستمر و آگاهانه دارد و خود را برای برگزاری انتخاباتی بی نظیر مهیا کرده است. اعزام 5 اکیپ پرتابل، دو واحد سیار تلویزیونی، یک واحد سیار رادیویی، یک واحد sng و دو دستگاه لینک رادیویی ماکروویو و دو دستگاه لینک دیتا تک دوربینه، آمادگی و تجهیز استودیوهای سیما و صدا برای پخش برنامه روز انتخابات شامل دو استودیو سیما و یک استودیو رادیو و برگزاری جلسه توجیهی با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و آموزش ارتباط تصویری بر بستر تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن بومی، برای انعکاس و پوشش انتخابات در سراسر استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات این معاونت است.

امتیاز شما